Wat voor werk doe je? (mag ook wel weer eens)

Hoi!

Als we dan toch bezig zijn over het aantal werkuren ben ik ook weer benieuwd naar jullie werkzaamheden!

Ik ben juf op een basisschool. Ik geef les aan groep 3. Ik vind het een mooi beroep, al kom ik wel altijd tijd te kort. Ik zou niet iets anders willen doen.

Groetjes Babybelle

Ik ben nog steeds manusje van alles bij een slotenmaker.
Boekhouder, administratief medewerker, planning werkzaamheden monteurs, telefoniste, receptioniste, deuren en sloten verkopen, sleutels maken.

groetjes Mariska

Hoi,
ik werk bij de Milieupolitie in Amsterdam. Ik heb wel net weer gesolliciteerd op een nieuwe baan namelijk Leerplichtambtenaar, lijkt me wel een hele uitdaging, ik wacht nog in spanning af of ik word uitgenodigd voor een gesprek!

Groetjes van Sonja

hoi,

Wij hebben een melkveebedrijf waar ik ook mee help dus ben boerin! tenminste wat daarvan terecht komt met 2 kinderen die ook volledig thuis zijn!
Voel me op het moment meer moeder/huisvrouw die ook nog kalfjes voert en af en toe melkt, maar dat vind ik ook prima hoor!

Groetjes Alberdien

hoi

ik werk als verzorgende in een verpleeghuis met niet alle daagse bewoners.
bij ons wonnen mensen die niet in een "gewoon" tehuis passen door hun mate van zorg die ze nodig hebben maar meestal door hun gedrag , en dan met name het aso gedrag zoals vloeken/schelden/slaan/dreigen en mensen met een zwervers verleden.
dus elke dag is weer anders en het is geweldig werk zolang je maar goede collega's en een leuk team hebt anders hou je het niet vol

liefs ilona

Hoi,

Ik werk in een gezinsvervangend tehuis voor jongeren met een licht verstandelijke handicap en gedragsproblemen. We hebben 5 bewoners in de leeftijd van 9 tot en met 15 jaar. Zij zijn allemaal door de rechter uit huis geplaatst omdat de thuissituatie
'onveilig' was/is. Het kan dan gaan om fysieke of emotionele mishandeling, verwaarlozing, maar ook gewoon dat ouders hun kinderen met hun specifieke problemen, niet aan kunnen.
We hebben 5 woonhuizen op een rij. In ieder huis woont een groep. In elk huis zitten wel een aantal broertjes of zusjes van elkaar (op 2 groepen zelfs ieder 3 broers).
Het is heel pittig werk. Heel vaak denk ik: "Hoe kunnen ouders er zo'm zooitje van maken???" De kids zijn hier echt de dupe van.
Ik ben trouwens weekendmedewerker.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan