Wat voor werk doe je? (mag ook wel weer eens)

Hai,

Ik ben viger, vroeger was dat ziekenvrzorgende.
Ik werk bijna 8 jaar in een verpleeghuis, met ouderen en soms ook van middelbare leeftijd,
De patienten die ik verzorg, hebben vaak lichamelijke problemen. maar we hebben ook drugsverslaafden, mensen met een zeer laag niveau, terminale zorg hebben bieden wij. Het is wel leuk om te doen, maar ik wil wel wat anders, tis soms erg zwaar en die ongregelmatige diensten daar wordt ik ook niet vrolijk meer van.
Maar ja ik heb nu een vaste baan en dat is het belangrijkst.

Gr Linda

Ik werk in de kinderopvang op een verticale groep van 0-3 jaar.

Bevalt me erg goed, maar heb wel een voorkeur voor de leeftijd vanaf 3 jaar, dus ben nu io met mn manager aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om te gaan schuiven, wisselen na mijn zwangerschapsverlof.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik werk als management assistente bij de IT organisatie van Philips.
Ik werk voor de CFO (chief financial officer, het financiele opperhoofd).
Ik hoop dit na mijn verlof ook nog te kunnen doen want we zitten middenin een reorganisatie. Als ik in januari terugkom zal de boel wel flink veranderd zijn. We zien het dus wel straks.

Groetjes,
Maike

Leuk onderwerp!

Ik ben typmiep, oftewel secretaresse bij de GGZ, afdeling ouderen. Tenminste.....zo ben ik ooit begonnen, maar inmiddels zijn onze taken zoveel veranderd dat wij als secretaresses alleen nog maar zitten te controleren wat de behandelaren doen. Op zich wel leuk en een uitdaging om foutjes op te lossen, maar laat mij maar lekker typen hoor (brieven/verslagen etc.). Stiekem houd ik wel vacatures hier in onze regio in de gaten.

x miranda

hoi,

Ik maak factuurtjes :)
Werk bij een oliehandel en verwerk de bonnen van de weggebrachte olie. En uiteraard wat daar nog meer bij komt kijken....zoals de eeuwig wijzigende prijzen!!

Sannemams

Ik werk als HR Consultant bij een grote uitzendorganisatie. Dit is een vrij diverse functie dus het is moeilijk uit te leggen wat ik allemaal doe. Eigenlijk alles wat onder hr valt zoals het begeleiden van langdurig zieken, casemanager, jurdisch advies geven en juridische conflicten handelen, trainingen geven enz. Kortom ze houden me goed van de straat...

gr.Ing

Terug
Bovenaan