Wat voor werk doen jullie?

hoi
ik werk 2 dagen in de week in de kinderopvang op en babygroep ergg leuk
(officieel 20 uur maar ik heb nog 4 uur in de week ouderschapsverlof)

groetjes

Hoi,
Ik werk 36uur als medewerker verkoopbinnendienst. Weet pas sinds vandaag dat ik zwanger ben! Wil straks max. 3 dgn gaan werken. Maar heb nog ff om te bedenken hoe ik dat ga brengen bij mijn baas :)

Hallo,

Ik sta voor de klas in het basisonderwijs. Werk echt precies de helft. De ene week twee dagen en de andere week de woensdag erbij, echt om en om dus. Heb na de geboorte van mijn tweede een hele poos echt drie dagen gewerkt maar vond dat toch te zwaar. Hield het wel vol ofzo maar hield thuis niet veel tijd meer over om leuke dingen te doen met de kids. Was alleen maar aan het rennen om alles weer op orde te hebben.
Wat ik na mijn verlof ga doen weet ik niet. Of weer dezelfde constructie of twee dagen.
Minder dan twee dagen zou ik niet willen.
Mijn jongste dochter zit twee dagen op het kinderdagverblijf. De oudste gaat al naar school en kan gelukkig met familie mee naar school en na schooltijd mee naar huis.

Groetjes

Hallo,

ik werk momenteel 24 uur, officieel 30 uur maar heb nog ouderschapsverlof. Ik werk op het lab in het ziekenhuis. Ik denk dat zodra ook mijn volgende ouderschapsverlof voorbij is, ik toch maar 24 uur blijf werken.
Mijn man werkt officieel 36 uur in de week, maar heeft ook 1 dag ouderschapsverlof. Hoe hij het later gaat doen, weten we nog niet.
Minder dan 3 dagen werken kan niet op mijn werk. Ik zou wel willen stoppen, maar dat trekken we financieel niet......

Groetjes

Hoi

Ik werk als activiteitenbegeleider op de afdeling PG van een zorginstelling, 21 uur per week. Op dit moment heb ik een contract tot 31 december. Er is nu een vacature binnen de instelling voor 12 uur maar dan moet ik wel twee maanden 33 uur in de week werken en dat zie ik niet zo zitten. Dus ik denk dat ik mijn contract afmaak en dan een jaartje thuis blijf. Misschien krijgt mijn contract toch nog een staartje, ik doe nu een zwangerschapsverlof opvangen, en misschien krijg ik toch nog een dag ofzo. We zien wel, financieel zal het krap worden maar ik kan in mijn eigen omgeving nog zoveel voor mensen doen, dan ga ik dat lekker doen. En genieten van de oudste die volgend jaar april naar school gaat, en van de baby.

Groetjes

Ik werk nu 20 uur per week met een onregelmatig rooster. Werk als verzorgende met lichamelijk gehandicapten. Alleen maar avonddiensten. Wel mag ik zelf bepalen wanneer ik kom. Mijn man werkt 40 uur per week en heeft daarnaast nog een eigen klusbedrijfje met een vriend van hem. Daarnaast pas ik nog 1 dag en nacht op mijn nichtje en daar komt over 6 weken een neefje bij. Mijn kids zijn 6 en 8 en heb flexibele oppas. Blijft straks allemaal hetzelfde.

Groetjes!

Ik ben kandidaat-notaris en werk 24 uur per week, drie vaste dagen dus. Op het moment zit ik in de deeltijd-ww en werk nu maar 17 uur. Eigenlijk best lekker als je de hele dag misselijk bent en een kleine van 1,5 rond hebt lopen. Waarschijnlijk eindigt de deeltijd-ww een maand voordat ik met verlof ga, maar ik heb nog genoeg vakantiedagen dus die wil ik er dan misschien aan vast plakken.

groetjes Jenny mv Lucas en 6 wk 6 dgn

Hallo ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, denk dat ik rond 7-5 ben uitgerekend. Volgende week dinsdag heb ik eerste afspraak bij de gyn.
Ik werk 28uur in de week als ziekenverzorgende in de revalidatie. Een pittige baan, denk dat ik na mn verlof eerst ouderschapsverlof opneem en daarna 24uur ga werken.

Terug
Bovenaan