wat voor werk doen we?

Hallo...

Hier nog eentje uit de zorg. Ik ben verzorgende IG in een zorgcentrum.
Moet vannacht de nachtdienst in, blegh geen zin.

Als het goed is heb ik met de feestdagen mooi verlof! Hoef ik lekker niet mee te loten voor de nachtdienst met kerst en oud&nieuw...Jullie kennen het vast wel.

ik werk bij een bank.
ik zit achter de telefoon op de klantenservice en handel vragen van klanten af geef ze advies. daarnaast krijg ik veel telefoontjes van collega's die dingen niet snappen of als er problemen zijn doordat er iets mis is geef ik ze een oplossing

Hihi, wat veel mensen uit de zorg!
Ik werk op een ROC als docent bij de opleiding Sport & Bewegen. Hoort in zekere zin ook bij zorg, wij leiden mensen op die anderen laten sporten. Dat is dan weer ter voorkoming van ziekte, dus preventieve zorg? (haha, op die manier had ik het zelf nog nooit bekeken)

xx Floppie

Hoi, voor het evenwicht: Ik werk niet in de zorg maar als communicatiemedewerkster bij een adviesdienst voor gemeenten.
4 dagen, dat is best pittig in combinatie met mijn zoontje. Ik weet nog niet hoe ik dat straks allemaal ga doen. Eerst maar eens kijken of mijn contract wel verlengd wordt als men mijn blijde nieuws te horen krijgt....

Terug
Bovenaan