Wat vreselijk zzzaaii!

Dag dames,

wat is er hier op het augustus '09 forum weinig actie!
Persoonlijk kijk ik elke dag eventjes, maar soms komen er helemaal geen reacties.
Jammer vind ik dat!
Het enige onderwerp dat een beetje reacties krijgt is het '1e kindje' topic. Wat ik op zich ook wel  bijzonder vind, want is een 1e keer zwanger zijn zoveel meer  anders dan de mama's die vaker zwanger zijn geweest? Dat je daar dan  een eigen topic voor nodig hebt?
En dat terwijl we zo'n enorme lijst met mama's hebben in augustus.

Nou goed, dat wilde ik even kwijt.
Wie weet is iedereen wel druk...
Of maak ik mij wel te druk :)

Groetjes maar weer!

Hoi Gabrielle,

Nou, zal ik maar even reageren dan? Heb je wat te lezen .

Ik lees ook bijna elke dag en vind ook dat er niet al te veel wordt geschreven/gereageerd.

Maar als ik voor mezelf spreek...ik heb 4 kinderen, werk 18u per week, mijn man werkt veel  en ik heb mijn huishouden...best druk dus.
Dus als ik lees en wil reageren dan heb ik daar niet heel veel tijd voor. Ik kies dan wel een onderwerp of vraag oid uit waar ik op dat moment wat over kwijt wil.
Snap je.

En dit was nou iets waar ik wat over kwijt wil.
Niet negatief bedoeld hoor.

Mijn ervaring is trouwens wel dat als we straks met verlof zijn en de laatste weekjes breken aan we rustiger aan doen en meer tijd achter de pc doorbrengen.
Andere mama's misschien niet, maar bij mij was dat de laatste zwangerschap wel het geval.
Dus, het wordt vast wel drukker.

Groetjes Manda, 25wk4dg zwanger van beebje5

dames, wees dat een beetje creatief en kom met leuke onderwerpen!
ik had er zelf 2 geplaatst van de week...weinig reactie....

fijn weekend allemaal
groet hilal
28w6d

Ik kijk net als jij om de dag even hier op het forum maar idd weinig reacties.
Ik heb me voorgenomen om wat vaker te reageren. Dat is wel zo leuk. Dus bij deze.

Hai

Ik kijk ook iedere dag eventjes, en vind dat het ook
zo weinig aktie in zit en onderwerpen.
Ik kijk ook veel op het zwanger forum en andere maanden.
juli en september.

Zit echt heel weinig beweging in, het is mijn 4e en ben nog steeds niet uitgeklets
en heb nog steeds vragen.
ha het lijkt soms dat ik soms onzekerder word. heel raar.

las dat er een paar met vakanitie waren en hoop dat het nu weer gezellig word.

groetjes 4 kidz

Hoi Gabrielle,
In ieder geval krijg je bij dit topic reacties van mensen die zich aangesproken voelen haha. Jammer dat je niet kan zien wie inlogt hè?
Ik lees ook iedere dag mee, maar het komt er idd te weinig van te reageren. Meestal doe ik 's avonds even een rondje (nu.nl, Hyves en het forum) en dan snel naar bed. Bij deze (derde) zwangerschap heb ik overdag  toch minder tijd om uit te rusten. Lekker ongezellig voor manlief, maar we zien elkaar straks wel weer meer 's avonds als de baby ons wakker houdt hihi.
Als je wel ergens reageert en je ziet na een week nog jouw naam als laatste staan, dan motiveert dat ook niet, hè?
Goed: ik ga nu even de vragenlijst (van Suno geloof ik) invullen. En wellicht zelf nog vragen bedenken. Vol goede voornemens...
Groetjes Sacha

Hoi hoi
Wil ook even reageren. Weet nog van het juni 07 forum dat het daar ook soms dagen rustig kon zijn en ineens het ene na het andere ropic. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook te weinig de tijd neem om te reageren. Zal proberen dat vaker te doen.
groetjes Daan

Terug
Bovenaan