Wat vreselijk zzzaaii!

quote: mam van vera reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 22:27:28'));

Hoi hoi
Wil ook even reageren. Weet nog van het juni 07 forum dat het daar ook soms dagen rustig kon zijn en ineens het ene na het andere ropic. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook te weinig de tijd neem om te reageren. Zal proberen dat vaker te doen.
groetjes Daan

Hihi, je hebt je best gedaan zie ik (echt op veel onderwerpen gereageerd en ook nog discussies gestart)!

Haha, okee dan... reacties!!!!

Gezellie toch? En leuk ook!

Zwanger zijn brengt voldoende stof om over te kletsen, toch?

Bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!

quote: wonder3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 07:18:09'));

quote: mam van vera reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 22:27:28'));

Hoi hoi
Wil ook even reageren. Weet nog van het juni 07 forum dat het daar ook soms dagen rustig kon zijn en ineens het ene na het andere ropic. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook te weinig de tijd neem om te reageren. Zal proberen dat vaker te doen.
groetjes Daan
Hihi, je hebt je best gedaan zie ik (echt op veel onderwerpen gereageerd en ook nog discussies gestart)!

Haha, goed he???Zat nog even helemaal alleen beneden en dacht laat ik dat eens doen. eens even kijken hoeveel reacties er komen.
Ik ga zo eerst lekker zwemmen met Vera, maar zal in de loop van de dag vast nog even weer kijken.
liefs daan

Hoihoi,
Ik ben twee weken op vakantie geweest. maar moet eerlijk bekennen dat ik daarvoor ook niet meer zoveel reageerde, maar kijk wel bijna elke dag. Ik zal dus ook wat actiever proberen te zijn, want ik vind het juist zo leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en tips en ervaringen uit te wisselen.
Groetjes, Dolly (vandaag precies 28 weken)

Ja, dat had ik ook al een keer geschreven......
Maar er is redelijke reactie...
Joepie. Ik zit zo vaak in het ziekenhuis, dat ik niet altijd kan reageren, maar ik doe ook mijn best!

maar het word echt gezeli!!!

Groetjes

Haha! Ook ik zal vanaf vandaag meer mijn best doen om op de onderwerpen te reageren. Heb al een beginnetje gemaakt.
Ik baal alleen zo dat ik mijn foto's niet in een bericht krijg. Nog iemand last van? En wat was eventueel dan de oplossing? Heb het geprobeerd om op hyves te zetten en dan de link in te voegen maar op één of andere manier pakt hij de link niet ofzo

Groetjes Alina, moeder van Max en 25.3weken zwanger van ons meisje

Terug
Bovenaan