Wat werkt dit forum verslavend!

Hoi,

Welkom Judith! Leuk dat je ons ook gevonden hebt. Volgens mij sta je al op de lijst? (NOD-lijst) Ik ben ook een thuisblijf mama. Niet volledig, want ik werk 1 avond per week en 1 weekend (avonden) per maand in de thuiszorg. Verder heb ik nog 3X per week 2 oppaskindjes. Wel druk allemaal, maar ik vind het heerlijk.

Wondernetje, wat een leuke uitspraak van die neurotisch bijna mama's!
Weten jullie dat daar een boekje van is? Het heet: Dagboek van een maffe moeder in spe. Op het zwanger na een miskraanforum had iemand het boekje gelezen. Zij plaatste een paar stukjes op het forum. Ik heb zo gelachen! En hem ook gelijk besteld. Hij was nergens meer te krijgen. Bruna had hem op de site staan. Maar ook dat blijkt een fabeltje. Nog even wachten dus voordat ik het helemaal kan lezen.

Maar dit forum is idd erg verslavend. Ik kijk vaak meerdere keren per dag. En dat is niet alleen omdat ik de lijst bij houd! Het is gewoon leuk om met jullie te "praten"over zwanger worden en alles wat daarbij komt kijken.

Groetjes, Kat

Hoi Kat

Om eerlijk te zijn heb ik het daar ook van "gejat" hoor. Ik heb het boek namelijk al in huis na die berichtjes gelezen te hebben. Het is ook echt heel leuk!!! Ik heb hem trouwens besteld bij www.ako.nl daar kon ik hem wel zo krijgen. Misschien iets voor jou om te proberen???

Leuk dat jij hem ook wil hebben. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Liefs Annet

Nog steeds niet ongesteld, vandaag mijn NOD. Vannacht er slecht van geslapen... Ik had gisterenavond nl. wat buikkrampen en zie het nu minder zonnig in. Nu moet ik zeggen dat mijn oudste al drie dagen last heeft van zijn darmen dus misschien heeft hij mij wel aangestoken (laten we dat dan maar hopen).
Ik heb me voorgenomen om vandaag testen te gaan kopen en morgenvroeg te testen als ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik kan echt niet langer wachten. Is ie negatief dan weten we dat ook weer en komt het door mijn miskraam gewoon wat later op gang.

We blijven duimen. Iedere keer als ik naar de wc ga schiet ik in de zenuwen, zou het wel of zou het niet. Spannend hoor...

Judith

Juup,

Spannend! Hou je ons op de hoogte??

Veel sterkte met testen!

Groetjes,
Aimme

Hello,

Nog steeds niet veel nieuws. In dit geval is geen nieuws goed nieuws zullen we maar denken.
In mijn buik rommelt het nog steeds. Dat is geen lekker gevoel, het blijft afwachten.
Ik heb vanmorgen een test gehaald dus morgenvroeg ga ik testen als het zo blijft.

Groetjes
Judith

Vanmiddag een beetje tegen beter weten in getest. Wat ik al vreesde was zo 'negatief'. Ik had steeds een klein beetje bloedverlies waardoor ik bleef twijfelen, is dit mijn menstruatie of misschien toch een innestelingsbloeding. Helaas dus niet het laatste. Vanavond geen twijfels meer, het zet echt door. Balen hoor. Nieuwe NOD 24-9, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken.

Groetjes
Judith

Terug
Bovenaan