Wat wil jij straks eten na bevalling?

Pfff ik weet nog na bevalling van mn dochter. Halve bak met filet american met uitjes ging er op 1 broodje haha.
Nou daar kijk ik wel weer naar uit.
Ook weer een lekker biefstukje en broodje met gerookte zalm, water loopt me al in de mond. Mmmmmmm
En natuurlijk vieren wij de nieuwe geboorte met een glaasje champagne.
Ik begin echt uit te kijken naar de bevalling. Heerlijk weer een baby in huis.... Ben erg benieuwd hoe het straks zal zijn.

Liefs

Hallo,

Na de vorige bevalling namen mijn ouders en schoonouders bakjes met filet american mee, die erg snel op waren. Ook dit keer heb ik weer een bestelling uitstaan.
Daarnaast hunker ik naar een broodje met brie of een broodje met gerookte zalm. En natuurlijk een flink glas wijn!!!!
En ik kan er naar uit zien om weer uit eten te gaan en dan lekker carpacciio te eten,
Ooh, ik kan me helemaal verlekkeren aan deze dingen.

hoi

Ook ik ga dan als eerste een broodje filet american eten en zalm, heerlijk.
En drop tenminste als ik er dan zin in heb.
Normaal taal ik niet zo naar drop maar tijdens deze zwangerschap heerlijk.
Af en toe neem ik er eentje.
Maar wie weet is dat na de zwangerschap over.
Ben nu ook officieel met verlof terwijl ik al een hele tijd in de ziektewet zit.

oeee.... das leuk om over na te denken.... Mmmm..
Een biefstukje klinkt niet verkeerd en de hotwings van kentuky fried chicken.... Ik kan die nu niet eten omdat ik verschrikkelijk het zuur krijg en dat heb ik er dan ook weer niet voor over. Maar filet american klinkt ook goed...

Hahaha, ik ben al een tijdje aan het dromen over mijn eerste ontbijt en lunch na de bevalling.
Een wit stokbroodje filet americain (zonder ui), stokbroodje boerenpate en een stokbroodje gerookte zalm. En dat in die volgorde, alles bij 1 maaltijd zal een beetje te veel zijn.

Toastje osseworst, lekkere rode biefstuk, glaasje wijn of een lekker pilsje!
Vorige keer dacht ik ook dat ik er gelijk na mijn bevalling zin in zou hebben, maar eigenlijk was ik daar totaal niet mee bezig en nam ik pas na 1,5 week een lekker rood biefstukje.

Terug
Bovenaan