Wat wil jij straks eten na bevalling?

Oeeeeeh carpaccio klinkt ook lekker!

Broodje Brie eet ik wel hoor. Je kan ook gepasteuriseerde brie krijgen, dus daar versnapper ik me wel aan. Kan niet zonder zo'n lekker stukkie kaas.

Maar lees wel dat de meeste van jullie hetzelfde missen als ik.... Mjammie.....

Oeeeeeh carpaccio klinkt ook lekker!

Broodje Brie eet ik wel hoor. Je kan ook gepasteuriseerde brie krijgen, dus daar versnapper ik me wel aan. Kan niet zonder zo'n lekker stukkie kaas.

Maar lees wel dat de meeste van jullie hetzelfde missen als ik.... Mjammie.....

Hey reneke,
Hier moet ik ff op reageren!
Ik heb elke keer meteen een hele grote biefstuk met een flinke bak champignons gegeten en dat gaan we ook dit keer weer doen zodra ik uit het ziekenhuis ben ;-)
Liefs MJ

Voor mij graag een heerlijk rood wijntje! mmmmmm dat heb ik echt gemist. Helaas duurt dat nog wel even voordat ik dat weer mag hebben, ga namelijk borstvoeding geven en dan mag je ook geen alcohol.

Ik laat niet erg veel dingen staan het meeste durf ik nog wel te eten, die ene keer...Ik ben ook geen drinker, hoogstends 1 keer in de week maar nu is ik het toch wel dat ik niet eens een biertje of een wijntje kan drinken als ik daar zin in heb. Ik al denken jippie alcohol vrij bier in de blije doos maar dat spul smaakt niet echt.

Heb de vorige keer tijdens het bv geven wel eens gedronken trouwens, moet je gewoon goed plannen. Een glaasje vlak na het voeden kan wel en dan duurt het toch nog wel weer een uurtje of 3-4 tot de volgende voeding dan is alle alcohol wel weer uit je systeem.

Broodje FILET AMERICAIN!!! Heb er nu al zin in. En het lijkt me ook wel weer gezellig om weer een glaasje wijn mee te kunnen drinken. Brie eet ik nog steeds hoor, de meeste brie in NL is allemaal met gepasteuriseerde melk.

Terug
Bovenaan