Nou wat zou ik anders doen, ik heb geen idee, heb een hele fijne jeugd gehad, alleen wat Evolution had, had ik dus ook, mijn moeder moest alles weten, alles werd gecontroleerd tot aan m'n kleren toe....ze is een lief mens, maar dat is een hele irritante eigenschap! Nu komt die eigenschap ook weer de kop op spelen, alleen is het nu nog eens zo dat ze niet luisterd, alleen haar verhaal is het goede verhaal en het kan alleen maar op haar manier! Ik heb dat trekje ook, alleen ik ben me ervan bewust en ik heb ondertussen geleerd dat ik ook eens moet toegeven en dat het wel eens niet op mijn manier gaat! Maar toen ik het huis uit was, was alles weer koek en ei. Nu ook ik ga regelmatig langs, m'n vader en ik heb een hele close band! Wij parten veel met elkaar!
Mijn man z'n ouders is een apart verhaal, die zijn dus neef en nicht van elkaar en mijn schoonvader is dus echt geen lieverdjes, en mijn man is dus ook regelmatig met z'n moeder samen op straat gezet, en voor hem was het ook heel normaal dat z'n ouders apart sliepen....voor hem was het erg wennen dat ik dus altijd naast hem wilde slapen...hij ziet nu gelukkgi wel in dat het niet goed is wat zijn ouders hebben gedaan! Die hadden trouwens ook meer ruzie dan dat ze lief met elkaar omgingen en eindelijk januari dit jaar zijn ze uit elkaar gegaan!
Ik heb tegen mijn man gezegd, dat ik het zeker niet als mijn ouders maar ook zeker niet als zijn ouders ga doen! Wij doen het op onze manier! Ik ben iemand die het wel gemist heeft in z;n jeugd om met regelmaat naar een dierentuin of pretpark te gaan, morgen gaan we dan ook naar de open dag van de politie....gewoon even lekker weg!! En dat gaan we met regelmaat doen!!
Groetjes
Angel