wat zal ik doen nu of morgen de test doen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik heb vanmiddag een test gekocht, ik ben 1 dag overtijd, maar heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, mijn borsten gaan steeds meer zeer doen, grotere tepels, al de hele week een weeig gevoel in mijn buik.

Ik durf het niet zo goed ben bang dat ie negatief is.
Wat moet ik doen! morgen of NU.

groetjes
chantal

ha,
ik had net bijmarieke ook al een berichtje achtergelaten, daarin heb ik haar verteld dat als je 1 dag overtijd bent en je bent zwanger er waarschijnlijk nog niet genoeg hormonen in je urine zitten om de test positief te maken. je kan het beste, hoe moeilijk het ook is, een paar dagen wachten en dan je ochtendurine (eerste plas) gebruiken. daar zitten de meeste hormonen in. bij sommige vrouwen duurt het wel 10 dagen voordat ze een positieve test krijgen!
ik hoop voor je dat het raak is!
groetjes leetje

Hoi,

als ik in jou schoenen zou staan ,zou ik het nu doen,
zelf heb ik ook altijd al meteen getest en lukte het altijd wel
zeker met de testen van tegenwoordig
die kwaaltjes betekenen echt wel zwanger ,maa zeker weten doe je het pas met een test

laat je wat horen ,
gr monique

Hoi,hoi,
Je maakt het wel spannend hoor.
Als je wat weet wel even zeggen hoor. Ik zal voor je duimen, en zovelen met mij denk ik.Groetjes

hoi Chantal

Jeetje, als ik jou was, had ik die test allang gedaan. Als ik zo'n ding eenmaal ion huis heb......... Wel spannend hoor. Ik wens je dan ook heel veel succes!!

Veel liefs wondernetje

Als ik jou was had ik het ook meteen gedaan, zou niet nog een dag kunnen wachten.

Toi toi toi

groetjes chippie

Hoi Chantal,

En hebbie hem al gedaan??
Ik ben ook altijd zo hoor...ik heb echt ook geen geduld!
Ik heb vandaag ook een test gedaan, weer negatief!
Maar ik was amper een dag overtijd..en ik ben na t stoppen van de pil erg onregelmatig dus ik zou niet weten hoelang deze keer mijn cyclus duurt.
best lastig..maar ik duim voor je!!!

groetjes Lianne

Hallo,

Ik zou ook echt niet kunnen wachten als ik eenmaal de test in huis had. Maar goed ik heb makkelijk praten. Van ons zoontje was ik gelijk in verwachting dus ik heb nog nooit een negatieve test gehad. Ik kan me voorstellen dat als je al maanden negatieve testen hebt je wat voorzichtiger wordt.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Syl

PS Ik heb bij de eerste trouwens getest toen ik nog geen eens vier weken zwanger was en ik zag toch echt twee streepjes. En ochtend urine hoeft niet eens hoor.

Terug
Bovenaan