wat zal ik doen nu of morgen de test doen

Hai hai Tal,

Wat spannend allemaal of niet?! Ik ben erg bienieuwd hoor.
Wel ff laten weten he als het zover is.
Ik heb over 2 weken mijn nod ben ook erg benieuwd maar wachten maar rustig af en we blijven klussen hahaa!!

Heel veel succes met testen meid, tot horens hoor!!

Liefs Aarbei  

heej Allemaal,

Nou de eerste keer vandaag hier.. Ben nu 3 dagen overtijd, maar heb tussendoor wel een doorbraakbloeding gehad van een dag of 3; nu dus erg in spanning... Zou van ons uit niet gepland zijn, maar zeker een leuke verassing zijn en ik moet eerlijk zeggen hoe dichterbij het komt hoe leuker ik het ga vinden! Maar er nog niet teveel op verheugen anders valt t straks zo tegen... Nou nog 2 daagjes en dan de test doen ( ligt al klaar in de badkamer ) Ik laat het hier nog wel horen! Jullie allemaal nog veel succes en tot snel!!

Liefs Marieke.

Hoi marieke

Spannende tijd he? Ik heb hier ook een klein beetje last van. Heb namelijk het gevoel dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn..door verschillende kenmerken.
Maar zou pas 8-8 ongi worden..dus moet nog ff afwachten..daarnaast heb ik ook 3 daagjes een btje bloed gehad.
De dokter vertelde mij alleen maar dat dit een spotting was..en hielp mij niet vriendelijk.

Het zou natuurlijke een geweldige verassing zijn.
Ik hoor het wel..

liefs

Heej Sandra,

Nou vandaag stiekem wel een test gedaan (ookal weet ik dat het niet echt zin heeft omdat het nog te kort zou zijn) maar die was negatief. Ondertussen nog steeds niet ongesteld.. Wel af en toe wat krampjes gehad en stiekem elke keer bang dat ik ongesteld zou zijn! (en dat terwijl het voor ons eigenlijk helemaal niet in de planning lag ) Maar goed, nu dus besloten om nog een week te wachten met testen.. dus echt een spannende week!!!!
En jij 8-8?? Spannend hoor!!!
Laat t nog maar ffkes weten,

Liefs, Marie

Terug
Bovenaan