wat zal ik doen...?

A

Anoniem

Guest
Ben weer terug van vakantie en het is nu vier dagen na mijn NOD. Had 2 dagen voor mijn NOD wel last van ongi krampen, en was heel erg bang dat de red devils toch zouden komen, maar ik heb tot nu toe nog niets gezien. Zal ik dit keer dan toch....?????  Ik hoop het zo!!!

Ik heb op zich nergens last van, alleen een beetje gevoelige/gespannen borsten. Maar dat voel ik dan ook  alleen als ik er echt aan voel....

Ben de vorige keer ook al teleurgesteld.... Mmmmm, misschien maar wachten tot na dit weekend... wat denken jullie?

hallo,
met clearblue mag je na 1 dag overtijd al testen ik zou er een testje tegenaan gooien alleen om uit die onzekerheid te komen
liefs tamaar

Ik wil niet tegenstrijdig zijn. Maar ik zou nog even wachten. Geen devils is goed nieuws toch? jullie moeten besluiten.......... we horen het nog wel wat het wordt.

ik duim voor jullie
xxxxxxxxxxxxxxx
talke

Hoi Tamaar,

Ik denk dat ik idd maar eens een test ga doen. Heb alleen nog een huismerk van de apotheek liggen, dus die doe ik eerst maar. Is deze negatief (HOOP IK NATUURLIJK NIET!!!!!) en na een tijdje is er nog niets te bekennen haal ik wel een CB test.

Zijn  deze testen van CB  echt zoveel beter...???

Je hoort het wel....

liefs

Hoi Daphne,

Lastig he! Zelf ben ik twee dagen overtijd als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga (ben onregelmatig, dus vandaar). Aan de ene kant wil ik wel een test doen, maar aan de andere kant wacht ik liever omdat ik de vorige keer ook pas na 48 dagen ongesteld werd en er toen dus al vier of vijf teleurstellend negatieve testen tegenaan heb gegooid.
Maar mijn borsten lijken ook gevoeliger dan normaal ...
Ik denk maandag, is dag 35 toch maar testen.

En over de testen. Volgens mij werken ze allemaal evengoed. Een vriendin van mij zweert bij kruidvat testen. Deze testen bij haar het eerst positief. Maar ja, zeker weet ik het niet.
Groetjes en ik wacht in spanning met je mee
Rannie

Heb nog geen test gedaan...

Aan de ene kant wil ik wachten omdat ik tot nu toe nog niet echt regelmatig ben geweest (28, 24 dagen en ben nu maar weer uitgegaan van 28 dagen...). Maar aan de andere kant wordt het met de dag spannender..!!!!!! En moeilijker om niet alvast te testen.

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we proberen te wachten tot zondag. Dan ben ik namelijk goed een week overtijd.... Maar of we dat volhouden..... hihihi.

Ik wordt zo langzamerhand echt gek van mezelf. Ik laat nog wel wat van me horen zodra er nieuws is.

Enne natuurlijk zal ik niet vergeten in de tussentijd te duimen voor jullie...!!! Hopelijk pakt het voor ons allemaal positief uit dit keer.

In de hoeveelste ronde zitten jullie?

Terug
Bovenaan