wat zal ik doen...?

Hoi Daphne,

Ik zit in ronde twee, erg pril dus, maar wat kan ik ongeduldig zijn zeg. Ik ben in november al gestopt met de pil, maar helaas erg onregelmatig. Dus ik heb ook nog eens geen idee waar ik aan toe ben. Mijn cyclus varieert van 24 tot 48 dagen. Dus voor hetzelfde geld heb ik vandaag, dag 30, nog niet eens mijn eisprong gehad. Maar ik ga maandag testen, dag 35 dus, lijkt me wel een aardig gemiddelde. Succes zondag met testen en vooral ook met het geduld op brengen om tot die tijd te wachten! Ik wacht met je mee
groetjes Rannie

hoi daphne, goh wat spannend allemaal
weet niet of cb beter is maar als je n week overtijd bent dan zal die huismerk test ook beslist wel het juiste aangeven duim voor je
liefs tamaar

Ik zou testen met een CB. Daar heb ik zelf goede ervaringen mee. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 3 dagen overtijd en binnen een paar seconden was de test positief. Vanochtend opnieuw getest met CB en toen was het ook heel snel een + en nu was ik 2 dagen overtijd.
Moet er wel bij zeggen dat ik altijd heel regelmatig ben en daardoor is het makkelijker te bepalen of je overtijd bent.

Groeten, mam van Laura

Terug
Bovenaan