Wat zal ik doen...

Uhm, ik sluit me bij bovenstaande reacties aan, maar ik denk dat je toch het liefst een tussenoplossing hebt? Dan zou ik bv alleen gaan. Maar dat betekent wel dat je man een weekend alleen voor de kids moet zorgen. Is ook niet leuk...

Groetjes Babybelle

Wat gebeurd er als je niet gaat? Is het dan ruzie in de familie en zijn je ouders dan erg gekwetst? Bepaald zijn ook wat je moet koken of mag je dat zelf weten? Ik zou een grote pan macaroni maken en geen cadeau geven omdat je het eten al hebt betaald...

Probeer het een beetje langs je heen te laten gaan want al die irritaties kosten alleen maar energie...

gr.Ing

Hi,

Ik zou denk ik wel gaan, al zou het dan niet met plezier zijn. Ik zou er met mijn gezin iets van proberen te maken.
Het is tenslotte niet zomaar een weekendje weg, het is ter ere van hun huwelijksjubileum.
Maar ik snap ook dat je niet zou gaan...

Het is een moeilijke keuze. Voor mij is familie belangrijk. Ik heb wel een goede band met mijn zus, al doet zij ook veel dingen die ik toch anders zou doen. Zeker wat betreft opvoeding. En met haar schoonfamilie kan ik eigenlijk niet door 1 deur. Maar ja, ik zou dan toch gaan. Omdat het een feestje is.

Succes met je keuze.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan