Wat zeggen anderen...

A

Anoniem

Guest
...over jouw baby?

Gisteren waren we met joran aan de wandel (bijna 7 maanden, inmiddels 8 kg) komen er twee vrouwen langs: 'ach hoe oud is hij? 3 of 4 maanden???

Tsja... dan ben ik even sprakeloos haha

Nog meer bijzondere uitspraken? Ik ben benieuwd!

Susan

Ik heb het ook wel gehad. Hoe oud is ze? 8 maanden? Ze was toen iets van 4 maanden en 5800 gram en 60 cm. Nou ja, lekker laten kletsen.

Kom een winkel in met Heather, toen een maand of 5 (+/- 64 cm en ruim 7 kilo), staat daar een vader met zijn dochter in de buggy. Hij werpt een blik op mijn dochter en zeg. 'Oh, wat leuk, ze zijn ongeveer even oud!'.
Ik kijk een beetje vreemd naar zijn nageslacht en vraag; 'Hoe oud is zij dan?'. '9 maanden!' zegt hij trots...

Sommige mensen hebben echt geen ogen!

Groetjes, KT

Hahaha, ja wat anderen er soms van maken! Om je te bescheuren!

Mirthe heeft behoorlijk lang haar (10 cm ofzo) Dus meestal een staartje en een leuk knipje in. Ook heeft ze een roze jasje. En nog zijn er van die oude mensen die vragen wat het is, een jongetje of een meisje.  Nou, wat denkt u zelf?

Ook heb ik het met Emma al eens gehad. Die was 1,5 jaar, lang haar in een staartje en had een jurkje aan. Vraagt er zo'n oude man bij de fysio in de wachtruimte aan mij of het een meisje is. Blind ofzo?

Liefs,

Ingrid
mv Emma (23-10-2004) en Mirthe (17-10-2006)

Ik stond bij het het hertenkamp in ons dorp met de kinderwwagen. Mijn
zoontje heeft een oranje jas en er staat duidelijk boys wear op.

Komt er een moeder met een kindje van een jaar of vier die pal voor de
kinderwagen gaat staan. Zegt die moeder: Ga eens aan de kant, dan kan
dat meisje het ook nog zien.

hahahaha ja eg he!
Hier nog een paar keer zo'n situaties gehad hoor! Bij de osteopaat: oooh wat leuk, een echte jongen he!!  terwijl ze inderdaad toch echte meisjes kleren aanhad en een speltje in haar haren (heeft ook heeeel lang haar..)

Veel mensen hebben een hele verschillende kijk op baby's: zo zegt de ene dat ze echt groot is voor haar leeftijd en de ander zegt weer: ohh wat een kleintje nog he!!

Maar vaak is de eerste reactie: Ooooooh wat een haren!!!!! Hahahaha

ja, hahahaha, met echte meisjeskleren aan toch vragen "wat is het", die vraag krijg ik ook vaak.

En mijn zoontje kreeg met zo'n  5 maanden in het bos een fles: 2 oudere dames "oh, krijgt hij nog een fles??" Ja, hij is pas 5 maanden hoor!!

Birgit

hoi dames

wat een leuke verhalen hiero

ikzelf heb een 2 ling van 5 maanden en het zijn 2 meisjes,
liep ik in het park met een dubbele wagen vragen ze aan mij of het een 2 ling is??
dan denk ik ben je blind ofzo.
en idd het verhaal van de roze jasjes.
wat ook erg leuk was ik heb een hele goede kennis die een 2 ling heeft van 7 maanden.
toen waren er 2 oudere vrouwtjes en die dachten dat ik de oppas was van een 4 ling
om je doodte lachen.

liefs marloes, nyah en aaliyah

Terug
Bovenaan