Wat zegt deze temp curve (1e)

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p><p> </p><p>Ben ik weer!</p><p>Wij half oktober gestopt met pil.</p><p>17 november ongesteld geworden.  Na 33 dagen.</p><p>Nu zitten we op dag 44 en nog niks. Als ik naar mn temp kijkt lijkt 7/8 dec eisprong te zijn geweest. 6 dip namelijk.</p><p>En sinds toen aan t stijgen.  Meestal 0,1 graad maar vandaag zelfs 0,3! Zit nu 37,1 (dip 36,0). Alleen nog geen positieve test gehad of bloed..</p><p> </p><p>Dit eerste gedeelte curve is van dag 2 van de cyclus (18 nov, was 17, 18, 19 en 20 nov ongesteld).</p><p>Vandaag dus dag 44.</p><p> </p><p>Ik zie 6 dec duidelijke dip.. die je meestal net voor eisprong hebt?</p><p> </p><p></p>
 
Vandaag dus 37,1. Dip 6 dec 36,0..Normaal stapjes van 0,1  nu vandaag ineens 0,3 hoger. Altijd rectaal gemeten na wakker worden in bed.
 
Ik denk dat je hier nog niet  echt  mee bezig kan zijn als je net bent gestopt met de pil. Sowieso  kan ik zelf nooit geen pijl trekken op tempraturenJe lichaam  is beter met ontpillen en het wil  niet zeggen als je eerst 33 dagen had dat dat je cyclus dagen  zijn. Ik schommelde de eerste  maanden ook flink met de dagenGeef je lichaam even de tijd .En probeer er nu je zo kort  pas bent gestopt met de pil er niet zo mee bezig te zijn.   Dat zou ik je aanraden ?
 
Nicolle B  Ja snap ik! Alleen heel veel hoeven dus ook niet te ontpillen.  En aangezien temperatuur het meest nauwkeurig is wilde ik dit juist doen. Vind t zonde om daarmee te stoppen en zo kan je wel goed kijken.En wil komende maand alleen tempen en geen ovu testen doen.. En regelmatig klussen   :)Ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, maar heeft iedereen denk ik..
 
Hey cherryberry, hieronder die van mij. Als je een duidelijke ondergrens en bovengrens hebt. Dus je cyclus bestaat uit de eerste helft een duidelijke lagere temp en tweede helft een duidelijke hogere temp, dan heb je een eisprong, dit vertelde mijn gyn mij. En dat zie je ook terug in mijn laatse cyclus, groen is positief getest. Hij is bij jou inderdaad hobbelig, kan er ook nog niet zoveel van maken helaas. 
 
Het lijkt juist dat je de 22ste een mooie stijging hebt en dat dat dan miss je eisprong was? Dan moet je nog een week wachten. Heb je daar toevallig gebruik van gemaakt? Verder kan je helaas niets dan wachten. Succes meid! X
 
Citrus  Dankjewel voor je uitleg.Oke, als je daar naar kijkt helaas niet. 28e wel.. maarja dat is te laat dan.Dan maar erop houden dat ik hele late had en deze ronde heb verspild.. we zullen zien! Dan zou ik volgend weekend ongeveer ongesteld moeten worden.. Heb wel 26 en 27 dec ovu test gedaan (geen idee waarom)  toen heel licht streepje.. daarom 28e wel geklust!Ik ga denk ik geen ovu testen doen volgende ronde, maar wel verder tempen.Wat fijn dat jij wel zwanger bent! Super  :) Gefeliciteerd!  
 
Terug
Bovenaan