Wat zegt deze temp curve (1e)

Ik ben ook steeds meer geneigd te zeggen dat die eerste dip geen ovulatie was. Stel dat je die dag ‘weglaat’ is er geen duidelijke stijging zichtbaar tov andere dagen (wellicht heb je die nacht minder geslapen, telt allemaal mee). Dan zou ik ook gokken dat de 21e ong je ovulatie was. Sowieso vervelend, meestal zie je pas na een paar maanden een duidelijke trend. Ik had altijd voor ovulatie een veel lagere temp dan erna. Beetje vergelijkbaar met citrus. Daarnaast tip: als het aantal keren seks klopt die je hebt ingevuld is het aan te raden vaker met elkaar het bed in te duiken. Anders zit er te veel oud sperma (tip van mijn arts, elke 5 dagen moet de man even lozen haha)
 
Ananasss  Ik vrees het ook dan!Goeie tip, wilde sowieso vanaf nu om de 3 dagen ongeveer..Ja daarom ga ik nu ook door met tempen   :)Dankjewel voor je uitleg!
 
Nog een tip voor als je toch testen gaat gebruiken: ovulatietesten zijn pas positief als ze een hele duidelijke streep hebben! Als je de 26e/27e een licht streepje testte, wil dat eigenlijk alleen maar zeggen dat er toen niks aan de hand was. Bij sommige vrouwen blijven de testen helemaal wit als ze geen ovulatie hebben, maar ook veel vrouwen hebben altijd een licht streepje op een test. Pas als hij even donker is als de controlestreep issie positief :)Succes!
 
Ja ik weet het. Maar heb voor 5 dec veel ovu testen gebruikt en was steeds niks.Dus dacht dat ze het niet deden.En toen 26 en 27 nog een keer. Wss omdat toen de piek is geweest en het weer af nam nog wel streepje.. als 22e is geweest dan..Dat verklaart dat die eerdere niks gaven.
 
Dat hij 26 of 27ste licht was, kan ook betekenen dat hij al afliep en je rond de 20ste een piek had. Maar we kunnen speculeren, verder heeft niemand het daadwerkelijke antwoord, wellicht goede adviezen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, meid. X
 
Ja dat bedoel ik dus!Ben wel blij met jullie berichtjes,  want denk dus idd de 22e ofzo. Maarja dan helaas geen zwemmers aanwezig geweest.Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dankjewel iig! X
 
Terug
Bovenaan