Wat zegt deze test?

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal. In juli ben ik gestopt met de pil en mijn cyclus is tussen de 32 en 35 dagen ongeveer. Vorige week dinsdag (27 nov) zou ik mijn eisprong moeten heben gehad, ik heb soort lichte steek gevoeld die ik tot nu toe rond mijn eisprong altijd heb gevoeld. Afgelopen zaterdag (1 december) voelde ik weer wat steken in mn tjah.. klinkt gek maar het zijn geen steken in mn buik maar meer in de voortplanting area.. hoewel ik volgende week dinsdag (11 dec) pas mijn NOD zou hebben heb ik vandaag een test gedaan. Ik ben te nieuwsgierig aangelegd waardoor ik het alleen maar spannender maak voor mezelf. De test gaf echter iets aan dat ik in de afgelopen 3 maanden nog niet gezien heb. Het is echt een super licht streepje.. normaal dacht ik dat dit een streepje was dat je op de achtergrond zou zien dat gewoon niet gekleurd was.. maar ik heb zelfs een nieuwe test open gemaakt om te vergelijken en er is wel kleurverschil.. zou dit dan echt kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Heeft iemand anders al eens zo'n erg licht streepje gehad? </p>
 
4rw286tjkq.jpg
 
Ik kan de test wel zien. Maar ik vind het heel lastig om er een streepje in te zien. Het is ook eigenlijk nog te vroeg om te testen. Ik zou toch echt even de NOD afwachten. Dan pas kun je het met meer zekerheid zeggen. Ik had ook eens een keer het idee gehad zwanger te zijn, niet getest. Maar wel een overtuigende innestelingbloedinkje gehad, en toen paar dagen het gevoel ongesteld te moeten worden, maar er kwam niks. 3 dagen daarna alsnog ongesteld geworden, maar deze bloeding was veel pijnlijker dan normaal en meer bloed dan ik gewend was. Ik vermoed een vroege miskraam. En het was gewoon ongesteld op de dagen dat ik gewoon ongesteld had moeten worden. Daarom zou ik adviseren om de NOD af te wachten. Het kan nog alle kanten op gaan. Als je lichaam meer HCG aanmaakt ga je dat aan de testen ook zien. Dan wordt het streepje een stuk donkerder. Succes! 
 
Je bent er erg vroeg bij, maar ik zie wel een streepje! Over een paar dagen nog eens testen, zou best positief kunnen zijn :)
 
Ik was al aan het klungelen met de foto haha.. Ik realiseer me dat ik erg vroeg ben, je gaat jezelf soms vanalles wijsmaken dus je hoopt dat anderen het wellicht ook herkennen.  De komende week zal ik geduld moeten hebben... oef wat is dat moeilijk! Misschien bestel ik zo'n vroege test van Clear blue haha. 
 
Terug
Bovenaan