Wat zegt deze test?

Zo’n vroege test van Clearblue werkte bij mij echt niet goed. Zelfs de gewone clearblue test gaf eerder aan bij mij dat ik zwanger was, dan die early test. Ikzelf zou je aanraden om dat geld niet ‘weg te gooien’. Ik vond de 2 voor 5 testen van de kruidvat het fijnst :)
 
Ik zie zeker een streepje! En dat betekent dat je zwanger bent. :) Weet je zeker dat je pas net je eisprong hebt gehad? 
Mij had 2 dagen voor NOd (ik dacht toen op NOD) ook zo’n licht streepje. Is natuurlijk bij iedereen anders. 
Gezien het erg vroeg is, succes de komende dagen. Je zou inderdaad met een goedkopere test kunnen testen, zodat je het kan volgen.
 
Ik zie zeker een streepje! En dat betekent dat je zwanger bent. :) Weet je zeker dat je pas net je eisprong hebt gehad? 
Mij had 2 dagen voor NOd (ik dacht toen op NOD) ook zo’n licht streepje. Is natuurlijk bij iedereen anders. 
Gezien het erg vroeg is, succes de komende dagen. Je zou inderdaad met een goedkopere test kunnen testen, zodat je het kan volgen.
 
De afgelopen 3 perioden had ik ook een steek en werd ik (helaas) netjes 14 dagen later ongesteld. Aangezien het op schema zit (ik gebruik een app en daarnaast heb ik ovulatietesten gebruikt om te kijken of de app mijn vruchtbare periode goed had en die klopte) denk ik dat het m'n eisprong was maar natuurlijk weet ik dat nooit helemaal zeker.
Over 2 dagen ga ik nog eens testen.. dan ben ik heel benieuwd wat eruit komt! 
 
Zojuist een vroege detectie test van Clear blue gedaan. De uitslag was dit keer een duidelijke streep!  Ik ben wel nog een beetje huiverig omdat ik zo vroeg getest heb (pas volgende week dinsdag zou ik ongesteld moeten worden) ik hoop dat dat geen invloed gaat hebben... 
 
Gefeliciteerd hoebie! Zeker vroeg, maar je weet zelf de risico's begrijp ik. Toch lekker zwanger en positief bekijken :)  hoe voel je je? Enne...foto? Ben gek op streepjes kijken ??
 
Het feit dat je een duidelijke streep krijgt is opzich wel een goed teken! Natuurlijk zijn de risico's de eerste weken het grootst, maar je lijf maakt geen HCG aan als er nog geen innesteling is geweest, dus die horde heb je in ieder geval alvast gehad :) Of je nou normaal nog ongesteld moet worden of niet heeft er volgens mij verder niet zo veel mee te maken. De vraag is nu gewoon of het vruchtje goed blijft zitten. Gefeliciteerd hoor!
 
oh dit is heel slecht voor me xD ik heb volgende week dinsdag ook me NOD en als je nu al positief test krijg ik de neiging ook te testen. zegt of niks ! XD
heb je een foto? ben altijd benieuwd ^_^
 
Terug
Bovenaan