Wat zegt dit? Wie heeft er ook ervaring mee?

Mmm het lijkt dat mijn piek gisteravond was. Het is al weer lichter aan het worden. Als we het morgen gezellig maken is het waarschijnlijk te laat ?
 
Voor mij geld dat de streepjes echt minstens even donker moeten zijn, anders is het geen piek… het werd mij op de afdeling al verteld, maar heb het na al die testen nu ook zo ervaren. Bij mij lopen ze niet per se op, althans niet standaard. Ik check als ik twijfel over de donkerte van de streepjes met een digitale test met smiley. Dat helpt mij dan!
 
Mijn gyn gaf aan dat ovulatietesten in mijn geval geen zin hebben daar ik ook  pcos heb. Dit door de hormonen. Ik ben hier dan ook mee gestopt. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is.
Ik smeer sinds aug. Met een olie en merk sinds een maand of 3 duidelijk aan mijn lichaam (slijm structuur) wanneer mijn eisprong eraan komt. Ik vertrouw daar momenteel maar op. Misschien is dat nog een tip.
Hierbij info van internet:
Het hormoon stimuleert de eierstokken om te ovuleren. Alleen: bij 40 tot 50% van de vrouwen met PCOS is er continue een verhoogd niveau LH meetbaar. Daardoor zijn ovulatietesten lastig te gebruiken, want ze geven te vroeg (of te laat) als een verhoogd LH niveau aan. Daardoor is de uitslag niet betrouwbaar bij PCOS.
 
Terug
Bovenaan