Wat zegt het consultatiebureau over......

Nou ja Karin!!

Dan zitten ze je gwn uit de tent te lokken!
Ik zal daar niet tegen kunnen hoor, en mijn vriend al helemaal niet.
Vind het nergens op slaan van dat CB!!

Groetjes Debby.

Vanmiddag was ik op het consultatie bureau met mijn zoon Jeroen, hij is 3,5 maand. Hij drink nu Nutrilon Omeo, 5 flessen van 180 ml &  6 scheppen. Daar zeiden ze dat ik pas vanaf ongeveer 5 a 6 maanden mag beginnen met bijvoeding fruit hapjes enzo, vanwege hooikoorts bij mijn vriend en stress eczeem bij mijzelf.
Hebben jullie hier ervaringen mee? Zitten er bij jullie allergien in de familie? En zijn jullie ondanks dat toch al vanaf 4 maanden begonnen met hapjes? Zo ja, hoe is dat gegaan??

Groetjes Bernadette

Ik moet zometeen weer naar het CB maar zie er nu weer erg tegenop. Zeker omdat Kyra ook onder behandeling van de kinderarts staat en ze elkaar lekker tegen spreken. Zoals over het bijvoeden. Kyra had op een gegeven moment niet meer genoeg aan haar 5 flessen en heb toen de wijkverpleegkundige gebeld en die zei dat ik net zo lang met de flesvoeding moest zoeken naar de juiste samenstelling. De kinderarts daarintegen zei... Geef kyra maar lekker ruistebloem door de fles en ook een fruithap. Dit krijgt ze nu al een tijdje. De wijkverpleegkundige had het alleen maar over het feit dat kinderen tegenwoordig te dik zijn. De kinderarts zei.. Kyra is erg ziek geweest. Dit is ze aan het inhalen dus ze heeft het nodig. Ik luister vooral naar mijn kinderarts omdat hij beter ziet wat Kyra nodig heeft. Ik vind dat het CB je kind zo in een hokje duwt. En als je daar maar iets van af wijkt krijg je commentaar. (hier dan )

Groetjes,

Frieda

Terug
Bovenaan