Wat zegt jullie weegschaal?

Hoi!
Wat zegt jullie weegschaal? Ik ben nu (26+5) al ruim 8 kilo aangekomen. De vorige keren kwam ik best veel aan (ca. 20 kilo, bevallen met 37.2 en ruim 25 kilo, bevallen met 41.4). Ben wel heel benieuwd waar ik nu ga eindigen....
Blijkbaar heb ik al een flinke toeter, want op het schoolplein vragen ze of ik voor of in de zomervakantie ga bevallen... nou, hoogst waarschijnlijk pas erna!

Dag allemaal,

Begon me een beetje zorgen te maken, dus fijn om te lezen dat het nogal wisselend is.
Ik ben de eerste 4 maanden ca. 6 kilo aangekomen en sindsdien geen gram meer.
Ons meisje groeit naar behoren, dus zal wel goed zijn. Dacht dat er elke maand wel heel wat bij zou komen, maar valt tot op heden mee.
Je ziet ook niet zoveel aan me, behalve mijn buikje.

Worden jullie gewogen bij de verloskundige? Heb ik nog niet gehad. Weeg af en toe thuis zelf.

liefs
Laura

Toevallig heb ik afgelopen weekend weer eens gewogen.
ben morgen precies 25 weken en was tot nu toe 6 kilo aangekomen. De kilo`s zitten alleen op mn buik en taile.
Gaat best snel.
Bij de eerste kwam ik 12 kilo aan en bij de tweede 14 kilo.
Ik heb geen idee wat normaal moet zijn rodn deze tijd....

Ik zal dat woensdag eens vragen bij de vk.

Hoi,

Ik zit tot nu toe nog steeds onder mijn begingewicht, 1 kg om precies te zijn! Maar goed, nu heb ik ook wel voldoende reserves dus het is ook helemaal niet erg dat ik (nog) niet ben aangekomen. Hopelijk blijft de weegschaal in balans de komende weken.

Liefs,
WatEenWonder
(27w 4d)

Hoihoi,

Ik zit nu op de 4,5 kg erbij. Las ergens dat er vanaf 20 weken iedere week een half kilo bij komt. Dat heb ik nog niet gehad. Maar als het wel zo zou zijn dan zou ik eindigen op 11 kilo in totaal en dat is redelijk normaal toch?

Groetjes,
Jo

Wat zijn jullie weinig aangekomen... met 27 weken zit ik nu op 10 kilo.

Moet wel zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap over de 20 kilo ben aangekomen, maar dat was voornamenlijk vocht.. 3 weken na de bevalling was ik al 16 kilo weer kwijt en na de borstvoeding zat ik zelfs onder mijn gewicht.

gr. Ilone

Terug
Bovenaan