Wat zegt jullie weegschaal?

Hallo meiden,

Hier is er nog eentje hoor die al enorm gegroeid is. Ben nu 27,2 weken zwanger en al 12 kilo gegroeid!!! Ik schrok ook al toen ik las dat heel veel nog maar zo weinig zijn gegroeid. Vind ook wel dat ik te snel groei hoor en ik heb dan ook al een beste toeter maar ja.... het is niet anders. Bij mij  komt ook het ook door trieste prive-omstandigheden van vorig jaar en toch ook wel veel snoepen. Maar ja als de zwangerschap maar goed gaat en we straks een gezonde meid in onze armen mogen houden dan zien we het daarna wel weer met de kilo's. Probeer nu wel te minderen met snoepen en wat gezonder te eten. 3 weken geleden was ik nog  1 kilo gegroeid, 2 weken geleden  0,8 kilo  en afgelopen week 0,7. Hopelijk ben ik deze week weer minder gegroeid of liefst helemaal niet maar we zien het wel.

Liefs Iris

Hey!

Ik ben nu ongeveer 4 kilo zwaarder. Ik weet het niet precies want ik woog mezelf nooit. Maar ik krijg van iedereen te horen dat ik een erg bescheiden buikje heb. Sommige denken dat ik net zwanger ben. Was laatst bij de Zeeman want ik was op zoek naar een zwangerschapsbeha (heb ook het gevoel dat de kilo's daar zitten zeg maar) maar die hadden ze niet. Die mevrouw gaf me zo een goed bedoelde ongevraagde mening. Ze zei: toen ik net zwanger was droeg ik gewoon een topje. Dat kan jij toch ook doen, je bent toch net pas zwanger? Ze schrok zich rot toen ik zei dat ik 24 weken was. Ze wist niet waar ze moest kijken.... Hahaha!

Hoi allemaal,

Wat een kilo `s en wat een verschillen. Doe ik er nog eentje bij oke?
Van de 6 kilo die ik ben afgevallen ben ik er nog maar 2 aangekomen.
Dus hier is het nog min 4!!

Bij onze 1e ben ik 12 kilo afgevallen en was ik lichter na de bevalling
Bij onze 2e ben ik 8 kilo afgevallen en was ik op gewicht na de bevalling
Nu ben ik net voordat ik zwanger werd 5 kilo afgevallen en dan tijdens de zwangerschap 6 kilo in de min. Dus ik hoop nog maar 4 kilo aan te komen zodat ik weer op mijn start gewicht zit van de zwangerschap.
(aangezien ik nog steeds misselijk ben eet ik nog steeds niet veel en geeft nog het e.e.a. over......)

Succes allemaal hoor!
gr. Blije Mama van 2
28wk en 5 dagen

Terug
Bovenaan