Wat zijn bij jullie de meeste laatste loodjes klachten?

Ikzelf heb momenteel heel veel last van m,n onderrug en m,n bekken,ook ben ik nog steeds doodmoe!
Het schijnen de laadste loodjes klachten te zijn,ja je sleept ook een aantal kilo,s meer mee he?!
Pfffffffffffff
groetjes
Bianca
36wk 1dg

Moe, misselijk, moe, benauwd, bekken(hoorde al bij de eerste loodjes :p), moe en het allerergste.. mijn bikinilijn is niet meer bij te houden ;-).
Taraneh 36 wk

haha Taraneh, daar zat ik net ook mee. Manlief gaat straks helpen.... voorzichtig!

verder ook hier moe en die rug/bekkenklachten....
af en toe wat misselijk of zuur, vooral snachts maar het valt mee!

xMarij

hihi bikinilijn doe ik dis echt op gevoel en man kijkt of ik niks vergeten ben hihi

ik heb echt nergens last van tja maagzuur op zn tijd maarja hoort erbij.... niks om over te klagen buikje is nog goed mee te sjouwen ben niet zoveel aangekomen deze keer scheelt echt merk het vberschil echt met vorige keer

owja en moe maar ben ik al 32 weken dusja nit echt laatste loodjes klacht

Hoi,

In de avond best vaak last van onderrug en ribben.Dan heb ik die dag dus weer te veel gedaan...Voor de rest eigenlijk geen klachten.
En tja,die bikinilijn,haha!!Ik probeer het zoveel mogelijk bij te houden,en dan even laten checken door manlief..Ik denk maar zo,er zijn vrouwen die er helemaal niets aan doen,dus die paar haartjes van mij kunnen er dan nog wel bij,hihi!!

Groetjes Elma

oww hier ook zoon last van die bikini lijn..waar dat nou weer goed voor is! heeft de natuur niet zo handig uitgevonden ;-)
ikdoe het ook op gevoel een beetje..zodat het niet erg uitziet hahaha

verder sja bekkenklachten en mijn rug die zijn het ergste! (maar was ook al bekend hier ;-) )
maagzuur valt weer mee de laatste 2dagen moet ik zeggen,meneer is ook aan het indalen dus dat scheelt ook weer!
en die 18kilo extra meeslepen is ook errug vervelend..maar ach nog even volhouden!

Liefs kim 35weken en 3dagen

Het laatste loodjes gevoel heb ik nog niet.
Afgezien van het feit dat ik 's nachts wakker wordt als ik me om wil draaien. En ja die bikini-lijn doe ik gewoon op gevoel, wat blijft zitten.....jammer dan.

Vandaag via een plaatjes boek de bevalling doorgenomen bij de VK. En de dame op de plaatjes had de boel ook niet meer goed bij kunnen houden.....

Terug
Bovenaan