Wat zijn bij jullie de meeste laatste loodjes klachten?

Hier veel last van me onderrug en bekken. Verder indd erg moe. Dus de bekende laatste loodjes kwaaltjes.
Mijn bikinilijn, doe ik gewoon op gevoel en soms helpt me man me even mee. Maar wat blijft zitten, is dan jammer hoor.

Liefs marielle 33w3d

Bikinilijn?!? Echt, ik ben al blij als ik mijn sokken aan kan krijgen, dus dat is even van later een zorg.

verder... gaat het eigenlijk hartstikke goed. Beeb is redelijk ingedaald, dus de druk van de longen is weg (joepie! adem!) en ik kan weer redelijk slapen. Bloeddruk is wat omhoog gegaan, en dankzij de floradix is mijn ijzer ook weer goed. Echt, ik heb me in geen maanden zo goed gevoeld (op die bikinilijn na dan ;-)

Bekkenklachten al hele tijd....
En maagzuur en benauwd als de kleine op zn gemakje met zn billetjes lekker tegen mn ribben/maag gaat liggen..... verder nog niet echt problemen!

O ja en die bikinie lijn ......

Ik heb nu een gezellig avro kapsel van onder hahahhaha LOL
nee hoor.... ik til gewoon mn buik een beetje opzij en kan t tot nu toe nog goed zien....
Bij yarah was dat ook het eerste werk wat ik ging doen toen mn vliezenbraken...... alles weer extra glad maken!!

Maagzuur, vooral snachts. Verder heel erg mijn linker lies/schaamdeel dat zeer doet. krijg soms amper mijn linkervoet van de grond. Als ik dan even doorloop gaat het wel redelijk maar met heel kleine stapjes...
Meisje zit ook altijd links dus dat gedeelte krijgt het zwaar te verduren.
Vandaag mega moe en nergens zin in. Wil eigenlijk douchen maar heb geen puf...Misschien reactie op alle spanning van gisteren...?
Mijn onderkantje zal ik Marco eens vragen wat uit te dunnen. Glad maak ik het toch nooit want wordt dan gek van de jeuk...
Marianne

Bij mij wordt het nu ook wel wat moeilijker. Heb last van mijn banden en voel nu dat ze ook echt indaalt. Het lopen is heel zwaar en ik moet gelijk naar de wc ervan.
Begin deze week last van mijn ribben maar dat is nu wat minder.Het slapen is ook een drama want mevrouw trapt zich helemaal rot.
Ik ben 33,2 weken maar met 37 weken mag ze van mij wel komen (als alles goed is natuurlijk).

Groetjes Peet

Bij mij wordt het nu ook wel wat moeilijker. Heb last van mijn banden en voel nu dat ze ook echt indaalt. Het lopen is heel zwaar en ik moet gelijk naar de wc ervan.
Begin deze week last van mijn ribben maar dat is nu wat minder.Het slapen is ook een drama want mevrouw trapt zich helemaal rot.
Ik ben 33,2 weken maar met 37 weken mag ze van mij wel komen (als alles goed is natuurlijk).

Groetjes Peet

@jedie81 hahaha joyce bij mij kan je vanonderen ook al een vlecht maken haha,m,n vriend moet de boel van het weekend maar eens snoeien!
Ik kom er allang met geen mogenlijkheid meer bij!
Ajaa maagzuur was ik vergeten da,s nog steeds mijn num 1 klacht s,avonds!
groetjes

Terug
Bovenaan