Wat zijn bij jullie de voordelen van het zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Ik was me vandaag aan het bedenken wat nou de voordelen zijn voor mij. Ik dacht laat ik eens een keer de positieve kant bekijken i.p.v. alle kwaaltjes . Zo heb ik een stuk moinder last van migraine en als ik dat al heb dan is dat ook een stuk minder erg. Verder geen last van puistjes en ook de hik is verdwenen (heeft mijn meisje van me overgenomen). Verder had ik het eerst altijd koud en nu altijd warm (weet eigenlijk niet wat beter is maar ja). Hoe zit dat bij jullie? Zijn er ook dingen te goede verandert?

Liefs maaike

tja wat is eigenlijk niet veranderd? Mensen zeggen dat ik er stralend uitzie dat is dus positief. En ik heb idd ook geen hoofdpijn meer sinds ik zwanger ben, ik kom er dus nu achter dat ik "normaal" gezien dus hormonale hoofdpijn heb.
Voor de rest is eigenlijk alles veranderd maar zeker niet altijd in de positieve zin...
Maar ja alles voor het goede doel!

x Petra

Bij mij ook niet in positieve zin hoor. heb zo'n beetje alle kwaaltjes die je kan hebben, maar dacht laat ik het eens van de goede kant bekijken (heb voor de rest niet zo veel te doen...) ben erg benieuwd wat er bij de anderen ten goede is verandert...

ik word niet meer ongesteld! hihi, dat geld natuurlijk voor ons allemaal maar dat vind ik echt wel een voordeel van het zwanger zijn.

Verder zijn bij mij orgasmes veel lekkerder, maar door de anti depressiva is het nu wat minder. Vind ik wel jammer want buiten mijn zwangerschappen om zijn ze toch niet zo lekker als tijdens.

Als ik de weg over wil steken, dan wachten auto's nu sneller voor me. Dat heb je zowieso met een kinderwagen, die ik altijd bij me heb vanwege Max, maar heb het idee dat nu met die uitstekende buik de heren (en dames)  in het verkeer nog coulanter zijn.

Omdat ik van mezelf lekker "vol" ben zeiden mensen eerder niet snel dat ik er leuk uit zag. (misschien een keer met nieuwe kleren ofzo,  maar verder echt niet).

Nu ik zwanger ben vind iedereen me mooi, zie ik er goed uit, staat mn buik me goed, lijk ik wel slanker... Dat zeggen  ze tenminste.  Ik denk dat ik maar altijd zwanger blijf haha!

Verder heb ik minder last van pukkeltjes in mn gezicht en veeeel meer trek in gezond eten (fruit, hele komkommers, tomaten etc)

Groetjes!! Mirjam (35 wkn)

Ik was samen met man en dochter van 8 in Disneyland Parijs en aangezien ik al een flinke buik heb (35 wkn) hebben we een rolstoel   gehuurd. Daar kwam een gehandicaptenkaart bij en hoefden we nergens in de rij te gaan staan. Overal voorrang!
Het voelde een tikje asociaal, maar was ook wel errug fijn haha

uhm juist jah niet meer ongesteld zijn...... en bijna geen klachten meer van mijn ziekte heerlijk nu had ik ook eenlichte vorm maar toch het is wel minder soms helemaal weg heerlijk.....

Ik heb tijdens mijn zwangerschappen mijn eetgedrag veel beter in de hand, met als gevolg dat ik na de bevalling altijd afgevallen ben. Ben nu nog maar 1,5 kg aangekomen en eindig na de bevalling waarschijnlijk weer onder mijn gewicht van voor de zwangerschap.

Terug
Bovenaan