Wat zijn bij jullie de voordelen van het zwanger zijn?

Leuk topic..haha!
Voor mij zijn de voordelen; niet meer ongesteld, mijn handeczeem is verdwenen tijdens de zwangerschap (errug blij ben ik daarmee) en de zorgzaamheid van andere mensen die wel heeeeel veel voor je willen doen. Soms maak ik daar goed gebruik van :p.

Liefs, Line

NIET MEER ONGESTELD!!!!! hahahaa, dat staat bij mij op numero 1. (jammer dat je na de bevalling gelijk voor negen maanden ongesteld bent....)

Verder alle aandacht die je krijgt. Je hoeft nergens te staan, mensen halen gelijk een stoel voor je..

De kleding... Ja, heel vaag, maar omdat ik niet zoveel zwangerschapskleding heb, hoef ik ´s ochtends niet zo na te denken van wat trek ik vandaag aan.Terwijl ik dat normaal met mijn mega volle kledingkast wel heb.

Leuk onderwerp, zal effe origineel zijn: Niet meer ongesteld haha
Mensen zijn super behulpzaam, krijg ook altijd voorrang bij de kassa en dat soort dingen.
M'n haar is supermooi op het moment, glanst meer. Gaat helaas na de bevalling weer over.
Als ik geen zin heb om te  koken, zeurt m'n man er niet over, omdat ik moe ben of rugpijn heb (das dus helaas wel waar) en dan neemt hij lekker take away mee.

Dat is het wel zo'n beetje haha.

Miriam (35+2)

hier ook een groot pluspunt, niet meer ongesteld zijn, hihi.
wat zal dat straks weer tegenvallen.

en ik heb veel minder last van de fybromyalgie, dat is ook heel fijn.
en mijn bekken heeft tot een paar weekjes beter aangevoeld dan de afgelopen 3 jaar. nu de kleine wat lager begint te zitten word het weer wat lastiger. maar ik heb zeker 7 maanden genoten van eens goed kunnen wandelen en fietsen e.d.

ik werk als demonstratrice van houten speelgoed. en in me zwangerschap deed iedereen wara ik een party had volop meehelpen met het speelgoed naar binnen of buiten dragen. dat is ook heeeeel fijn.

en me schoonmoeder doet me de strijk. en ik heb iemand wat me help in het huishouden 1 keer per week. en dat is toch best wel luxe hoor

Leuk dat er al zo vaak gereageert is! En vooral opvallend dat niemand het ongesteld zijn mist. Ik zelf verkies dat toch boven alles wat ik tijdens mijn zwangerschap heb meegemaakt, maar kan me voorstellen dat als je een 'normale' zwangerschap hebt je dat zeker niet mist. Wat voor ziekte heb je eigenlijk Miranda? Wel fijn dat dit nu een stuk minder is!

liefs Maaike

ik vind ook heerlijk dat ik nu even niet ongesteld ben.
En verder is het erg leuk om al die positieve aandacht te hebben.
Mensen zeggen vaak dat ik er goed uitzie en een mooi buikje heb.
Nou als je niet zwanger bent zegt heus niemand dat je een mooi buikje hebt of wel?

En verder is het verlof dat ik nu heb ook niet verkeerd, uitslapen bevalt me ook wel.
(nog even extra daarvan genieten, straks kan dat niet meer)

Ik vind het wel heel fijn dat ik niet meer op mijn buik vetrolletje hoef te letten. Ik zit dan ook heel relaxed aan de waterkant.

Terug
Bovenaan