Wat zijn geschikte onderbroeken voor de kraamtijd

Hallo allemaal
Ik ben Jolanda en 32 weken zwanger van onze eerste. Nu heb ik al geregeld iets gelezen over het dragen van kraamverbanden na de bevalling. Het advies luid over het algemeen ruime onderbroeken te dragen.
Mijn vraag is wat dan een beetje geschikte onderbroeken zijn? Die niet al te duur zijn. ( want die zwangerschaps onderbroeken zijn belachelijk duur). Wat is jullie ervaring?

Groetjes Jolanda
 
Ja hier kon ik me van te voren ook niks bij voorstellen maar ik zeg het je; er gaat een wereld voor je open na zo'n bevalling ? Het maakt niet echt uit wat je draagt als er maar gigamaandverband in kan. En als je ooit dacht dat 4 druppels op de verpakking groot was; het kan nog véél groter.
Ik had van die 3 voor 5 euro onderbroeken van de hema, en dan wel hipster model zodat die pijpjes niet tussen je billen kruipen. Maar die netbroekjes van het ziekenhuis zijn in het begin echt het fijnst. Incl die matrassen die ze daar hebben. Je kunt ze wassen (de netbroekjes). Mocht je thuis bevallen in het zwangerschapspakket zitten er ook twee. 


Kotex night zo'n zwarte verpakking vond ik voor de dagen erna get fijnst, die zijn ook groot. En toen kwamen de onderbroeken van pas ? Daarna als het allemaal minder wordt kun je ander maandverband nemen, ik vond Always fijn, had ook andere maar die waren wat syntetisch en gingen drukken op de hechtingen, datwiljeniet.. ?
 
Ik kocht hoge zwarte katoenen onderbroeken bij de Hema, per 3 ofzo? Hoef je je gelijk geen zorgen te maken over vlekken bij doorlekken. Had een maat groter gekocht dan ik heb, dan zit het niet zo strak. Ik gebruik ze nu nog.
 
Ik had die onderbroeken van de zeeman die je normaal ziet en niet zou kopen haaha, die tot net bij je navel zit. Kwam goed uit want ik kreeg dus onverwachts een keizersnede en dan zit een onderbroek rond die plek niet lekker
 
Terug
Bovenaan