Wat zijn jouw gekste zwangerschap cravings?

<p>Welke gekke combinaties vind je lekker om te eten tijdens je zwangerschap of waar heb je de hele tijd zin in?</p><p>Ik heb nu altijd zin in pittig eten en ik combineer vanille vla met rijstwafels en augurken...... </p><p>Ook zou ik iedere dag van die instant noodles kunnen eten terwijl ik die nooit at voordat ik zwanger was. </p><p>Ik ben nieuwschierig naar jullie gekke combinaties en eetgewoonten tijdens je zwangerschap!</p>

Ik heb niet echt gekke combinaties, maar normaal houd ik niet van chocola en ik kan de hele zwangerschap al hele dozen bonbons en de chocola (alleen de chocola!) van magnum ijsjes weg eten. Niet dat ik het van mezelf altijd mag nu (zou echt vierkant worden haha), maar het is wel heel raar constant iets te willen eten dat ik al sinds ik me kan herinneren niet lekker vind.

Grappig is dat he... combi’s waar je niet aan moet denken als je niet zwanger bent..

ik at ( voor ik wist dat ik dus in verwachting was ) elke dsg een bakje olijven en ijsthee met bubbels... op een gegeven moment dacht ik...mmmm klopt iets niet ..
toen had ik heel erg zin in kroketten duurde ook maar een week... en toen tot 26 weken elke dag sinaasappelsap... toen begon maagzuur haha...
voor de rest geen gekke dingen...
Alleen de laatste avond had ik zin in chips en van alles en nog wat... alles gegeten en toen in de nacht begonnen me weeeen toen had ik spijt van alle dingen die ik die avond daar voor had gegeten ?? ( bevallen 4 maart met 41w2 )

geniet van je zwangerschap

Ik heb daar weinig last van...
Alleen vind ik chocolade nu echt vies, terwijl ik dat normaal graag eet.
En ik ben verslaafd aan maiswafels haha. Eet er zo 5 per dag, als ik niet uitkijk knabbel ik zo een heel pak weg. 

Ik heb daar weinig last van...
Alleen vind ik chocolade nu echt vies, terwijl ik dat normaal graag eet.
En ik ben verslaafd aan maiswafels haha. Eet er zo 5 per dag, als ik niet uitkijk knabbel ik zo een heel pak weg. 

Ik moest alles zo koud mogelijk hebben. Brood at ik bevroren op en omdat ik de koelkast zo koud had gezet, bevroor alles bijna ? Ijskoude melk was het allerlekkerste op de wereld. Toen aan het einde waren pink lady appels helemaal het einde. Heb toen 1x met boodschappen doen 2 kilo appels gekocht 

Ik heb juist helemaal geen cravings. Ik heb juist nog steeds moeite met het meeste eten. En ik mis het ontzettend dat ik geen thee meer kan drinken. Maar ik drink alleen maar water. Maar ik wil wel altijd veel ijs in mn drinken. Echt zo koud mogelijk 

Geen hele gekke dingen maar ben sinds mijn zwangerschap wel dol op croissantjes, chocolade en cassis. O en waterijsjes mmmmm. Zin in zoet dus! 

Terug
Bovenaan