Wat zijn jouw gekste zwangerschap cravings?

Ik heb meer last van dingen die mijn lichaam ineens niet meer kan verdragen dan gekke cravings! Vind Magnum Almond wel ineens goddelijk en kan elke dag wel een zak chips eten, haha. Gisteren is er in 1 klap een hele zak zoete popcorn doorheen gegaan! 
Kan echter niet meer tegen pittig eten en van Chinees eten krijg ik echt enorme darmkrampen, al is t alleen maar de bami! En in het eerste trimester vond ik vlees vies en dingen als aardappelbolletjes, aardappelkroketjes, hahaha.

"Ik heb nu altijd zin in pittig eten en ik combineer vanille vla met rijstwafels en augurken……"
Haha, klinkt lekker!  Ik had er zelf geen last van, maar zag wel deze gekke combinaties. https://mybabywatcher.com/de-gekste-zwangerschapscravings/
Britney Spears verlangde bijvoorbeeld naar aarde.... ?‍♀️ Gek toch, wat die hormonen met ons doen!

Ik heb heel wat rollen mentos erdoor gejaagd in de eerste periode. Dit hielp enigzins tegen de misselijkheid dus ik had altijd een rol in de auto en in mijn tas. Vanaf het begin tot nu veel waterijsjes gegeten en inderdaad ook ijsklontjes in mijn drinken. De eerste twee trimesters veel trek in zoute en hartige dingen zoals tuc en kaasstengels enzo. Daarna kwam er ook wel meer trek in zoete dingen. Het eerste trimester heb ik geen thee en koffie gedronken maar daarna had ik daar wel weer trek in. Jammer dat te veel koffie niet goed is want met een ijskoffie maak je me ook wel blij :)

Eerste 12 weken Nutella,, en dan ‘t potje helemaal uitlepelen...?
Coolbest krijg ik opeens krampen van,, nooit gehad ?‍♀️
En ik heb vooral zin in vet en slecht eten.. moet mezelf echt inhouden als ik alleen ben 

Zure snoepjes! Hoe zuurder hoe beter? Daarvoor nooit een snoeperd geweest en al helemaal niet van die zure winegums maar nu vind ik het het einde! Oh en ijskoude melk, het liefst erbij, haha!

Terug
Bovenaan