Wat zijn jouw zwangerschap cravings?

Hiiii,<br />Ben benieuwd naar jullie zwangerschaps cravings!<br />Ik merk dat ik intens veel zin heb in fruit ?. Met name waterig fruit, watermeloen, mango, peer, ananas, druiven, appels. Ik was m’n nagels gaan doen bij iemand thuis en ik bleef maar kijken naar haar fruitmand, uiteindelijk gewoon gevraagd of ik een appel mocht, schaamteloos?<br />Ik at kapot veel chocola voorheen maar nu lust ik het niet ?. Verder wil ik alles zelf koken of moet mn (schoon)moeder het gemaakt hebben anders wordt ik misselijk ?<br />
 
Heyy!

Super leuk om te lezen wat andere hun cravings zijn! Ik heb de laatste tijd ineens onwijs veel zin in noodles (hiervoor nooit lekker gevonden) en fruit!
 
Haha leuk! Bij deze zwangerschap tijdens de misselijkheid van die groene met roomkaas gevulde pepers. Nu na de misselijkheid heb ik een duidelijke voorkeur voor zoetigheid overgehouden. Maar geen echte cravings waar ik niet vanaf kan blijven. 
Vorige zwangerschap ook tijdens de misselijkheid: kaasbroodjes en mcdonalds. Later kiwi en grapefruit. Iets wat ik buiten de zwangerschap nooit eet. 
 
 
@Lewis!
Ik begrijp je! Toen ik kei misselijk was wilde ik ook echt vettige dingen, want dat hielp met de misselijkheid ?. Zoetigheid vermijd ik een beetje!
Normaal eet ik echt nooit zoveel fruit, af en toe. Nu? God, ik wil huilen als er geen fruit in de buurt is. Healthy baby i guess. Ben benieuwd of het gaat veranderen, ben namelijk nu 19 weken.

 
Oeh al even niet meer zwanger, en toen ik zwanger was zag ik ze niet als cravings haha maar ik eet sommige dingen nu echt bijna nooit meer ;) 
Tijdens de misselijkheid at ik het liefste macdonalds en pizza met ansjovis. Dat is de hele zwangerschap wel gebleven maar het eerste trimester at ik zeker 2 pizza's per week haha. 
Andere cravings waren ijskoffie, churro's, oliebollen (handig mid zomer), melk met cornflakes (ik lust geen melk!) en ook al het rode fruit. Watermeloen, rode druiven, kersen en appels waren niet aan te slepen. 
 
Bij mijn 1ste was het zo vaak mogelijk softijs? en bij mijn 2de moest ik altijd verse jus ‘d orange kunnen maken thuis ??‍♀️ terwijl ik dat beide normaal gesproken wellicht 2/3 x per jaar nuttigde. Nu trouwens weer beide terug naar bijna nooit. Wat mij verder opviel was dat ik totaal geen trek had in avondeten. Ookal had ik super veel zin om een spaghetti (mijn favoriet) ofzo te eten. Zodra ik 2 happen op had was ik alweer klaar ermee. Ook geen honger gevoel. Wel opgeblazen gevoel. Maar echt nooit misselijk geweest, nog geen minuut dus daar superveel geluk van gehad. In ieder geval was het niet de cliché augurk ?
 
Terug
Bovenaan