Wat zijn jouw zwangerschap cravings?

Ooooh ja die Kellogs Chocolade kussentjes! Die at ik heeeeeel graag haha. Nooit meer gekocht in de bijna 1.5 jaar dat mijn dochter nu oud is ? 
 
Ik heb niet echt cravings. Ik merk wel dat ik door de moeheid het lastiger vind om weerstand te bieden tegen ongezonde dingen. Dan eet ik makkelijker chocola bijv. Maar dat is altijd al een guilty pleasure geweest :) en waar ik het eerst nooit nodig vond om toetjes te eten is het nu eerder regel dan uitzondering om vla of yoghurt na te eten. Maar dat heeft niet zozeer te maken met cravings, eerder met meer zuivel willen eten en vervolgens zit dit dan na 7 maanden ook in het standaard eetpatroon.
 
Wat een leuk topic! :)

Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik vooral vaak kroketten eten, en rauwkost in het eerste trimester. En had ik na het eerste trimester een vrij extreme suiker behoefte. Ik wilde gewoon alles dat zoet was eten. Ik ben altijd al een zoetekauw, maar toen was het echt erg. Toen ik eenmaal bevallen was was dit echt meteen weg! Super gek was dat om me te maken.

Ben nu weer zwanger en met de misselijkheid merk ik weer dat ik het liefst rauwkost eet, en vettig eten (frietjes bijv) en ook kroketten haha. En zoute dingen, maar dat wordt langzaamaan ook minder. De craving voor zoetigheid komt ongetwijfeld later weer opzetten mij kennende :)
 
Terug
Bovenaan