wat zijn jullie dagelijkse bezigheden???

A

Anoniem

Guest
Ik wil eens over iets anders kletsen dan over hormonen, ovutesten, buikpijn en ga zo maar door.

Dus daarom wat doen jullie zoal, buiten hier op het forum neuzen????

Ik werk thuis voor mijn man, die een eigen administratiekantoor heeft. Daarnaast heb ik ook nog een eigen bedrijfje, ik maak namelijk op bestelling taarten. Erg leuk om te doen. Daarnaast ben ik erg druk met mijn koters en het huishouden. Ook hebben we een tervuerense herder van bijna 7 maanden oud waar ik cursus mee doe en elke dag mee train en veel loop. Dus al met al hoef ik me niet te vervelen.

Zo wie volgt????

Dikke knuffff

Haha wat leuk van je om dit onderwerp te openen;)

Ik ben nu vooral veel aan het klussen!
We hebben een nieuw appartement/penthouse gekocht, wat helemaal verbouwd is en nu bijna klaar.
Dus ben nu heel veel aan het schilderen.

Ik werk nu tijdelijk niet, begin 1 februari weer in een kinderdagverblijf. NAAST MIJN HUIS!
Dus dat is ideaal hihi.

Dus mijn bezigheden zijn vooral slapen, schilderen en ik help mijn moeder af en toe in de kaarsenmakerij.
En natuurlijk op dit forum schrijven.

Heb je nog tips om je niet snel te vervelen? Breien doe ik niet aan dus die mag je weg laten hihi ;)

Xxx

hihi
ja weer eens wat anders gezellie
ik ik ben werk ongeschikt ik mag niet werken en dat is al meer dan een jaar zo
en dus werk ik in huis aan het huishouden
ben ik bezig met de kinderen en hou ik me ook bezig met de 3 katten die wij hier hebben lopen

en kwa vervellen dat lukt mij niet
nu gestopt met roken dus ben ik gaan breien aan een dekentje voor de eerst kommende baby die wij graag willen en zo hou ik me ook bezig met schrijven over van alles en te veel om op te noemen
schilderen vind ik ook iets om me uren in te kunnen vermaken en heb ik niks meer te doen aan cratieve dingen dan is de jongste wel die mij reden geeft om lekker bezig te zijn

dus vervellen dat woord komt zelden voor hier in het huis

kus kus

super topic! leuk om elkaar beetje te leren kennen toch!
Ben 25 jaar,getrouwd en we hebben een super mooie lieve dochter van 2 jaar, woon in drenthe en werkzaam in de kinderopvang! werk lekker 2 dagen, de maandag en de dinsdag en dan heb ik al weer weekend! ;-)
Verder hobby's; mijn lieve dochter, dansen, shoppen, vriendinnnen ff weg! en series kijken haha!
Zoals Friends, Prison Break, House, Glee enz enz enz hihi
we houden ook erg van dieren, we hebben een 6 jaar oude duitse herder, 2 konijnen, Goudvissen en Guppy's! mijn man heeft een mooi aquarium! dus dieren genoeg pfff maar wel gezellig hoor!dus als iemand nog belangstelling heeft voor guppy's...we hebben er genoeg haha
tja de rest van de tijd vervullen we meestal met de huishouding!dat gaat ook gewoon door!
liefs en kus

Idd een leuk idee om eens wat anders te lezen/schrijven.
Ik woon samen met mijn man en zoontje van bijna 2 in een appartement.
Ik werk in een stichting voor mensen met een verstandelijke beperking en ben daar persoonlijk begeleider voor 9 clienten (jong volwassenen met een verst.bep en gedragsproblemen). Ik geniet hier erg van, kan hier mijn hart en creativiteit in kwijt.
Buiten mijn werk besteed ik bijna al mijn tijd aan mijn zoontje, waar ik nog meer van geniet. Lekker samen spelen, en naar buiten gaan.
Natuurlijk daarnaast ook het huishouden.
Verder vind ik het ook heerlijk om af en toe eens lekker met vriendinnen te shoppen of een filmpje te kijken met manlief.
en dan is mijn tijd eigenlijk al weer op...dus geen tijd voor verveling!!

Liefs

hoi hoi, leuk topic,
ik ben getrouwd en mama van drie,ik werk drie dagen in de week als trajectbegeleider bij een grote welzijnsinstelling. hier doe ik met name lifecoaching en jobcoaching voor clienten die door gemeente worden aangemeld. grotendeels ambulant dus veel vrijheid. en dat is ideaal met kids.verder vind ik het leuk om af en toe een weekendje weg te gaan ,uit eten of een bioscoopje pikken.of met vriendinnen koffieleuten.
groetjes esther

hoihoi
gezellig topic.
ben 33 mama van een prachtige dochter van bijna 3 en al bijna 4 jaar getrouwd.
ik werk 3 dagen ben kleuterjuffie groep 1 en 2 heerlijke leeftijd. dit jaar wel een heftig groepje maar wel een goede uitdaging.
mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn dochter, maar zorg ook voor eigen tijd. (vind ik heeeel belangrijk even geen mama) ik lees graag en vind het heerlijk om foto's te scrappen (al neem ik daar de laatste tijd veel te weinig tijd voor). pas begonnen voor de lol taartjes te maken en das best leuk, wil ook graag zelf een taart maken voor de verjaardag van onze kleine meid. pas geleden begonnen met een puzzel. was normaal niet zo van de puzzels maar kreeg deze door voor de rommelmarkt (een disney panorama) en vond hem wel erg mooi. ga hem nu voor mijn dochter haar kamer maken en moet zeggen is best lekker af en toe even een half uurtje puzzelen werkt wel relaxed.
groetjes las

haha wat een geweldige topic.
sorry dat ik er zo tussen door kom, maar ik begin weer hier te kijken omdat we denken aan een tweede.
ik ben 28 en ben nu 3,5 jaar getrouwd en heb een dochtertje van 15 maanden. de kleine dame vult me tijd wel. op dit moment ben ik werkloos, ik ben gastouder maar heb op dit moment geen gezin. om toch nog wat te doen ben ik 3 dagen in de week overblijf juf bij een school in het centrum. ik vind het heerlijk om te doen, zo heb ik een breeking van de dag en me kleine dame mag mee.
ik vind het heerlijk om achter de naaimachine te zitten om kleren te maken, helaas doe ik dat nu te weinig.
ja en verder het huishouding en huisdiertjes.
groetjes
peetje

Terug
Bovenaan