wat zijn jullie dagelijkse bezigheden???

hey..

ik werk in de beveiliging.. dus ben bijna alle dagen druk met mijn werk. of het nu savonds is of smiddags of smorgens..daarnaast ook nog het huishouden uiteraard..
vrijetijds besteding...dansen (jazz).. en dart ik ook nog eens.. voor de rest waar ik tijd over heb plaag ik me vriend haha.. omdat hij daar zo goed tegen kan..

liefs...

Ik ben Daisy en net 28 geworden. Ik sta 5 dagen voor de klas, een groep 4. Ik las dat er nog meer mensen met kinderen werken! Gezellige boel hier!!
Verder doe ik vrijwilligerswerk 1 avond in de week op een manege waar gehandicapten rijden. Op donderdag rijd ik zelf paard en soms op zaterdag ook, maar dan rijd ik paardjes op de aangepaste manege. Verder doe ik aan Sh'bam, body step en streetdance.
Lezen vind ik ook heerlijk net als lekker wegkruipen tegen mijn vriend aan en samen onder een dekentje een lekkere romcom kijken!

Verder zijn we bezig voor ons eerste kindje waarvoor we nu bij de gyn lopen, omdat zwanger worden bij ons niet vanzelf gaat. Daar gaat ook aardig wat tijd inzitten!

Thuis hebben we nog 2 leuke parkietjes van 5 maanden oud. Leuke beestjes (broertjes) die graag lekker in de kamer rondvliegen!

Liefs Daisy

Hallo,

Ik ben Chantal, net 28 jaar oud. Ik heb een zoontje dat in maart 2 wordt.

Verder werk ik vier dagen per week als docente aardrijkskunde en geschiedenis op een middelbare school. Een dag in de week ga is 's avonds een uurtje zwemmen. Verder gaat mijn tijd op aan mijn zoontje en mijn huishouden.

Hey allemaal,

Leuk topic inderdaad. Mijn naam is Lisette, 27 jaar en al 12 jaar een super relatie met Erwin.

Ik werk als coordinerend ondersteuner bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten.
Ik werk momenteel op een afd met 14 heren (hoog niveau met soms probleemgedrag).
Ik zou soms zeggen dat mijn werk mijn grootste hobby is ;-)

Verder zwem ik een x per week, maar ben verder niet zo'n sportief aangelegd.. haha
Ik geniet van gezelligheid met vrienden, maakt niet zo veel uit wat..
Ook samen met vriendlief genieten van het leven is een grote hobby. Dagje sauna, bankhangen, uit eten gaan, films kijken, beetje klussen etc.

Nu toch ook wel redelijk veel bezig met zwanger willen worden..

Liefs

Wat een leuke reacties allemaal. Het is leuk om te lezen wat iedereen zoal doet. Net of je mensen nu wat beter gaat kennen.
Ook ik ben natuurlijk onbewust toch de hele dag bezig met een derde keer zwanger worden. Soms word ik gewoon gek van mezelf. Ik kan hier heel slecht met mijn man over praten omdat hij zoiets heeft van wat maak je je toch druk. We zien wel.... is een beetje zijn standaard reactie. grrrrr. Hij zou die hormonen eens een dag of wat moeten lenen. Weet ie misschien wat er allemaal in ons lichaam afspeelt.

Hoe reageren jullie mannen hierop????

OOhh ik had trouwens nog niet verteld dat ik alweer bijna 7 jaar getrouwd ben. Jeetje wat vloegt de tijd....

Van harte gefeliciteerd met jullie 7jaar huwelijk!

Mijn vriend (hij wil niet trouwen grr ;-) heeft altijd al gezegd kinderen te willen. Dat was dus mooi, wanneer alleen heeft even op zich laten wachten (we zijn 12 jaar samen, jeugdliefde vanaf mijn 15e).
Afgelopen zomer beide voor de volle 100% gekozen om de pil in de prullenbak te gooien. Een heerlijk moment.

Mijn vriend heeft ook zo iets van.. we zien wel wanneer het gebeurd. Laten we ons niet gek maken..
Op het moment dat ik in dec een positieve test in handen had was hij voorzichtig met blij zijn. Helaas ging het ook fout en heb ik het best moeilijk gehad qua verdriet hierom.
Rationele en rustige reactie van hem uit. Hij vond het vooral erg naar en verdrietig dat ik zo verdrietig was.
Tja mannen voelen niet wat wij voelen.. Ik vind dit soms erg lastig maar merk dat als we er over praten we er samen goed uitkomen.

Laat ik even benadrukken dat het echt een super lieve vent is en echt heel gek is met kinderen hoor.
Stiekem moet ik ook toegeven dat het voor mij wel goed is om af en toe een realistische rationele vent te hebben.

Ben benieuwd hoe het bij anderen gaat..
Liefs

Ik lees net mijn berichtje van gister. Daar schrijf ik dat ik geniet van samen zijn met vriendlief o.a. een beetje klussen. Ik bedoel hier echt klussen in en rond het huis, net de zolder opgeknapt, schilderen, plannen maken voor de tuin in het voorjaar etc.

:)

Terug
Bovenaan