wat zijn jullie ervaringen met een huilbaby?

Hoi

Wij hebben ook ervaren hoeveel energie zo'n klein guppie kost als het zoveel huilt! Zelfs als hij even niet huilt, hoor je het nog in je hoofd... Wij hebben inmiddels ook alles uit de kast gehaald, waarbij www.inbakeren.nl heel veel heeft geholpen.

Onze zoon van 7 weken ligt nu lekker in bed in zijn tinynanny (zijn inbakerdoek, zonder kan hij echt niet slapen), drinkt net zoveel als hij wil, geen prikkels in zijn bed (ook geen leuke speeldoosjes en lampjes) en baby massage. Hij is ook naar de osteopaat geweest. Alles bij elkaar helpt het heel erg, hoewel hij nog steeds hard kan huilen als we hiervan afwijken. Ons 'hoogtepunt' was ook een zondag met 12 uur achtereen krijsen, nu zitten we op maximaal 3 uur per dag.

Heel veel succes!

Ook wij hebben ontzettend veel baat gehad bij het inbakeren. Xander begon 2 weken na de geboorte met huilen en blééf huilen (dat ik soms niet meer wist waar ik het zoeken moest). Veel geprobeerd, waren het krampjes? Hij sliep enorm weinig, eigenlijk gewoon niet.   We hebben hem toen ingebakerd dat hielp, vooral 's-nachts, want overdag wou hij helaas nog niet slapen.

Na een paar maanden (ik zal je de details besparen) zijn we er achter gekomen dat hij koemelkallergie had en dus ook bijvoorbeeld buikpijn. Hadden we dit van te voren geweten... wat een opluchting onze kleine uk knapte ziender ogen op! En werd een gelukkige, blije baby.

Maar de pacco-inbakerdoeken die hier genoemd worden... SUPER!

Sterkte,

Groetjes Kirsten

inbakeren!!!! echt waar ik zweer erbij
mijn zoontje was ziek en zat daardoor niet lekker in zijn vel maar toen hij de juiste medicijnen kreeg bleef hij huilen en indd hazeslaapjes want hij sloeg zichzelf steeds wakker
we hebben hem ingebakerd en na 6 weken merkte ik dat hij niet meer wou en in de trappelzak gedaan en hij sliep meteen de hele nacht door

suc6

grtz sjaan

Terug
Bovenaan