Wat zijn jullie symptomen? Nu schat ik 4+4

<p>Hi dames,</p><p>Eerste zwangerschap. Ben nu denk ik 4+4 weken. Ik merk eigenlijk niet heel er veel en vraag me af of dat een reden tot zorg is.</p><p>Heb wat gevoelige borsten, als ik lang niets eet beetje misselijk en eten valt soms zwaar. Avonden hoofdpijn, maar dat kan ook niets met zwangerschap te maken hebben.</p><p>Ik heb wel gister en een paar dagen er voor roze/bruine afscheiding gehad. En af en toe wat steken. Dat baart me wel zorgen.</p><p>Wat zijn de ervaringen van dames doe ongv even ver zijn of zijn geweest?</p>

Twee zwangerschappen achter de rug en 2 gezonde dochters gekregen.
Noooooit klachten gehad de eerste weken. Ik werd nief ongesteld en met 8 weken was er een kloppend hartje op de echo's te zien, dus ik was echt zwanger! Maar anders had ik het niet geweten. Dus een zwangerschap kan prima gepaard gaan met weinig tot geen klachten!!! 
En als je nog maar 4 weken zwanger bent is dat nog zo pril... misschien hang je volgende week wel boven de wc te spugen.. het kan nog alle kanten op gaan als je nog maar zo pril zwanger bent
Weet je zeker dat je zwanger bent en niet gewoon ongesteld wordt, een paar dagen te laat?

Twee zwangerschappen achter de rug en 2 gezonde dochters gekregen.
Noooooit klachten gehad de eerste weken. Ik werd nief ongesteld en met 8 weken was er een kloppend hartje op de echo's te zien, dus ik was echt zwanger! Maar anders had ik het niet geweten. Dus een zwangerschap kan prima gepaard gaan met weinig tot geen klachten!!! 
En als je nog maar 4 weken zwanger bent is dat nog zo pril... misschien hang je volgende week wel boven de wc te spugen.. het kan nog alle kanten op gaan als je nog maar zo pril zwanger bent
Weet je zeker dat je zwanger bent en niet gewoon ongesteld wordt, een paar dagen te laat?

Ooww wat fijn! Hoop dat het bij mij ook zo gaat dan. 
Ik weet 100% dat ik zwanger ben heb al tig knaltesten gehad (geloofde het niet haha) en een clearblue 2-3 weken zwanger. Ik ben zeker niet een paar dagen te laat mijn menstruatie had 10 dagen geleden al moeten zijn? Heb een kortere cyclus dan de standaard. Ik zit nu op 4+4 of 4+5 dat is alweer bijna 5 weken. 

Hier nu met 4/5 weken al erg vermoeid, vaak tegen de ochtend al wakker omdat ik moet plassen en ik voel me af en toe licht in mijn hoofd. Ik heb ook momenten dat ik heel veel honger heb die niet goed te stillen is. Dit is allemaal erg herkenbaar van nr. 1

@liesle nu jij het noemt als symptomen komt het me wel bekend voor. Ik was afgelopen week ineens elke dag veel vroeger wakker dan normaal, en niet alleen om te plassen. Ik heb dan ineens energie normaal moet je me uit bed trekken. Maar ben tegen 16 uur wel vermoeid. Licht in het hoofd heb ik vaker gehad, ijzertekort, vandaat dat ik het niet direct onder symptomen hen geplakt. 
Fijn om jullie ervaringen te lezen!

Hoi!
Ik ben ook 4+4, eerste keer zwanger. Heb nu last van gevoelige borsten, continue boeren, last van darmen, soms steken in m'n buik en beetje duizelig. Best eng af en toe.

Ik had toen ik de eerste test deed nergens last van.
Bij de 7 weken was ik ineens kots misselijk, mega buikpijn en heel erg moe..
Het kan nog alle kanten op ;-)

Terug
Bovenaan