Wat zijn jullie symptomen? Nu schat ik 4+4

Hi! 
Ik had t/m week 5 alleen best wel stevige krampen in mijn buik en gevoelige borsten. Toen werd ik super misselijk, maar dat is sinds een weekje gelukkig weer zo goed als voorbij (ben nu 8.3), net zoals dat ik alleen na het douchen nog maar last van m'n borsten heb (die handdoek over je tepels!) maar ben ik juist wel veel moe. 
Kortom, alles kan komen en gaan ;) en het kan goed zijn dat je straks pas wat meer gaat voelen. Of je hoort bij de lucky few die er weinig tot niks van merken! Dat geeft natuurlijk ook wel weer andere ongemakken kan ik me voorstellen, maar ik had die misselijkheid graag overgeslagen ;) 

Bij beiden zwangerschappen had ik zo vroeg ook nog nergens last van

Fijn om zulke verschillende verhalen te horen.
@gebruiker ik herken dat enge gevoel wel. Ik ben een keer zwetend van de pijn in mn darmen wakker geworden. Blijkbaar is er zo vroeg al een soort gevecht tussen je baarmoeder en darmen qua plek.
@Niempje, ja ben benieuwd hoe de verdere kwaaltjes gaan verlopen.
@Bo-belle gevoelige borstwn herken ik wel, die heb ik ook idd, beetje een tik gekregen om te voelen of ze nog wel gevoelig zijn haha. Fijn dat de misselijkheid bij jou over is!
@ Fynzoe fijn dat je nog nergens last van had! Vanaf wanneer kwam het bij jou naar boven?

Misselijk wel vanaf week 5 tot week 42 bij mijn dochter en bij mijn zoontje tot week 16 denk ik maar verder had ik überhaupt nergens last van

Terug
Bovenaan