Wat zijn jullie voedingstijden?

Hoi mama`s!

Mijn zoontje Roan is van 18-08-07. Dus ruim 4 maanden.
Roan`s menu is als volgt:
7.30 uur: 180cc voeding
10.00 uur: half potje fruit
12.00 uur: 160cc voeding
16.00 uur: 160cc voeding
18.00 uur: half potje groente
19.30 uur: 130 cc voeding
22.30 uur: 200cc papfles
Ik wil gaan proberen om de laatste papfles naar ong 20.00 uur te krijgen, zodat de fles van 19.30 uur vervalt. Ik durf het nog niet aan om nu om 19.30 uur de papfles te geven, omdat ik bang ben dat hij dat `s nachts weer komt.
Dus de laatste fles steeds een beetje eerder geven en dan zie ik het wel.
Groetjes Leonne

Ik ben ondertussen telkens rustig aan bezig geweest met de laatste voeding naar voren te halen. Maar helaas hij trapt er niet in. Zit nu weer met de laatste voeding om 23:00 uur. Op zich red ik het wel omdat hij goed door slaapt. Met de voedingen naar voren halen werd hij 's nachts wakker. Binnenkort wil ik met fruithapjes gaan beginnen en probeer het gewoon nog een keer. Voor de laatste voeding moet ik hem echt wakker maken misschien moet ik hem maar vanaf de voeding van 08:00 uur niet meer wakker maken kijken wat hij doet? Wat denken jullie?

Hoi

Toen Joyce (26-05-2007) dit had zijn we de voeding naar voren gaan halen.
We maakten haar dan gewoon eerder wakker om de laatste keer te drinken.

Succes!

Groetjes Jessica

Merel 26-8 is als volgt.

8.30  200 cc
11.30 paar hapjes fruit
daarna een fles wat ze lust maak 200 cc
15.30  200 cc
18.30 200cc
22.15 200cc met rijstebloem

ook ik wil inderdaad de laaste fles gaan laten vallen. ze mag dan ook best een anderhalf uur eerder komen.
Maar ik durf het nog niet echt omdat ze de laaste tijd de fles van 22.15 helemaal leegdrinkt.
ze heeft een hele tijd gehad dat ze maar 100 of minder dronk.

Hoi,

Even een vraagje: Moet je hem wakker maken voor de laatste voeding?
Als dat zo is, dan zou je kunnen proberen om in de ene laatste fles (ik ben het tijdstip even vergeten) wat Rijstebloem te doen en dan kijken of hij de nacht toch doorslaapt.
Bas ging beter slapen toen we hem niet meer wakker maakte voor de fles van 22.00 uur. Wel een tipje om het in het weekend te proberen. Wordt je kindje dan toch wakker midden in de nacht, dan hoef je er het 's morgens tenminste niet te vroeg uit.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan