Wat zou dit zijn? Sorry, beetje vies verhaal

A

Anoniem

Guest
Het ladies,

Gisterenavond toen ik naar de wc was geweest en ik me afveegde zag ik een klodder bruin-roze slijm. Het was heel taai en draderig. Toen ik me nog een keer afveegde was er niks meer, en vandaag ook niet. Sorry voor de omschrijving!
Ik ben 20 april gestopt met de pil en 25 april voor het laatst (nep) ongesteld geworden. Heeft het met ontpillen te maken? Of met een eisprong of misschien innestelingsbloeding? Schrok een beetje toen ik het zag, heb dit nog  nooit gehad!

Groetjes Stef!

ik heb vorige week in mijn vruchtbare periode ovulatietesten gebruikt.
woensdag en donderdag had een negatieve. vrijdag ging ik naar de wc en toen wist ik eigenlijk al dat ie positief zou zijn. had net als jij een hele grote slijmklont bij het afvegen.
bij mij was ie niet rozig maar wit/helder. weet niet of dat uitmaakt?

bij mij duide het dus op een naderende eisprong. want ik had meteen een positieve ovutest.!

hoi stefanie,
is je cyclus denk je rond de 28dagen?want dan heb je overmorgen je nod,maar kan ook zijn dat het iets eerder is gekomen omdat het ontregeld is.
ik denk zelf dat het te laat is voor een innestelingsbloeding want dan had je het volgens mij vorige week al moeten hebben.
maar zal voor je  dat het positief is voor je(zwanger)
groetjes mier

Naar wat ik me kan herinneren had ik voordat ik aan de pil ging een cyclus van 5-6 weken. Weet niet wat het dan te maken kan hebben?

En ik zat inderdaad ook te denken aan cervixslijm, maar dacht dat dat alleen helder kon zijn?

ok als je cyclus rond de 5 6weken ligt dan kan het idd wel een innestelingsbloeding zijn,spannend,nu alleen nog maar even afwachten,en anders volgende week of zo een test doen,succes hoor zal

Wanneer zou ik dan mijn nod kunnen hebben?  En wanneer had ik dan mijn ei?  En wanneer is handig om te gaan testen?
Een innestelingsbloeding, kan dat ook slijm zijn? Ik dacht dat het echt vloeibaar bloed was!
Echt zo spannend! Sorry voor al de vragen!

hoi stefanie,
ja is idd erg spannend,het is nog een beetje lastig vast te stellen wanneer je nod is omdat je nog maar zo kort gestopt ben,maar het kan ook gelijk raak zijn hoor,maar je eisprong is dus ongeveer 14dagen voordt je weer ongi moet worden.het is erg handig om op babybrabbel.nl te kijken daar staat precies alles op,ik zal rond de 5 6 weken aanhouden omdat dat je cyclus was van tevoren.
veel succes
groetjes mier

Hallo,

ik heb een soort gelijk verhaal. Ik ben namelijk vanaf 23 april van de pil af en ben gewoon ongesteld geweest. Nog geen drie dagen daarna had ik rare bruine afscheiding bij het afvegen en maandag 7 mei ontzettend raar gevoel in mijn onderbuik, daarna last van mijn onderrug en andere klaaltjes. Nu heb ik vandaag al de hele dag het idee dag ik ongesteld ben, maar er komt niets, heb een week gevoel in mijn vagina en had bij het afvegen ook zo'n bruine klodder!
Sorry voor het vies verhaal, maar ik wil ook graag weten wat ik heb!

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan