Wat zou dit zijn? Sorry, beetje vies verhaal

Ja echt raar he Wendy! Ik heb vandaag de dokter erover gebeld en hij zei dat het niet iets met de eisprong te maken kon hebben, want als je een eisprong hebt verandert er niets aan je afscheiding zei hij. Echt vaag hij had blijkbaar nog nooit van cervixslijm gehoord. Ik heb nadat ik ongesteld ben geweest ook last van bruine afscheiding! En heb  ook last van m'n onderrug en al iets van een week totaal geen eetlust (soms beetje misselijk). Wat vaag! Wanneer ga jij testen? En hoe was je cyclus voordat je aan de pil was?

Mier: als ik uitga van een cyclus van 35 dagen, zou ik 16 mei m'n ei hebben gehad. Dus kan het dan kloppen met die innestelingsbloeding? Ik denk dat ik rond 10 juni ga testen als ik dan nog niet ongi ben geworden!

dat zal betekenen dat je vandaag je innesteldag heb(ongeveer als je het invult op de computer)en dat je 30 mei je nod heb(zelfde als mij)

dus dan kan je al in principe testen ipv 10juni,ben benieuwd we gaan  voor elkaar

dat zou goed nieuws zijn als het je innestel dag is!
Maar ik vind het vreemd dat de dokter zegt dat er niets aan je afscheiding veranderd als je een ei sprong hebt, want ik heb hier al regelmatig gelezen dat meiden helder draderig slijm verliezen.
spannend voor je

liefs Eva

ja vind ik ook een beetje raar dat de ha dat zegt,is bij iedereen verschillend en ik heb ook vaak last van bruinig afscheiding de laatste x wel 8dagen achter elkaar was mijn ongesteldheidecht vaag het vrouwelijk lichaam,

Hoeveel dagen na je ei is je innesteldag?

AAAAaaaahhhhh wat spannend voor ons Mier!! We houden elkaar op de hoogte?! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Heb je al last van kwaaltjes?

En thnx Eva! Het zou echt te mooi om waar te zijn als het gelijk de eerste keer raak is...

Het was inderdaad raar wat de dokter zei. Ach het was een vent dus misschien dat het daaraan ligt

ongeveer 5dagen erna dus,ja echt spannend....
dit is voor mij de 4e ronde,was vanmorgen wel een beetje misselijk,maar dat kan ook komen omdat het zo drukkend warm was op het werk,want de airco was kapot!!!
voor de rest geen klachten,wel moe maar ben ik altijd met werkenen last van mijn rug maar moest vandaag veel sjouwendus daar komt dat allemaal door denk...
spannend he nog 9daagjes pfffffffff
hoop dat het raak geschoten is hahaha
groetjes mier

Hey Mier!

Wat vervelend dat de airco kapot is! Bij ons is het ook standaard 27 graden, heel irritant!
Wel grappig dat we tegelijkertijd onze nod hebben!
Bij mij is de rugpijn en weeige gevoel nog aanwezig. Niet  zo misselijk dat ik moet oppassen om niet over te geven, maar wel een beetje en weeig gevoel. Hoop niet dat het allemaal wishfull thinking is en dat ik het mezelf aanpraat...
Hoop ook dat het raak is!

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan