Wat zou het zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb altijd een onregelmatige cuclys gehad maar sinds vorige maand na een bezoek aan de osteopaat had ik een cyclus van 28 dagen.
Ik zit vandaag op dag 24 en heb wat bruine afscheiding. Het is een beetje roze/bruin met donker bruine sliertjes. (sorry beetje onsmakelijk)
Zou dit een vroege ongesteldheid zijn of kan dit een innestellingsbloeding zijn?
Ik voel me anders als anders, niet zoals ik ongi moet worden maar helemaal normaal voel ik me ook niet.
Het liefst ga ik nu nog naar de drogist om een test te halen maar wil geen telleurstelling omdat mijn nod pas woensdag 20-09 is.
Zou het te vroeg zijn om te testen en wat voor test raden jullie me aan?

Liefs, Ilse.

Wat spannend he!!! Nu al testen zou toch negatief uitwijzen en dan geeft het mischien een teleurstelling die niet hoeft!! Mocht je toch zwanger blijken dan ben je dat hopelijk over paar dagen ook nog wel he!! Tis heel moeilijk om gedult op te brengen daar weten we hier allemaal vanaf maar echt wel aan te raden!!! het kan vanalles zijn he, bij sommige begint hun ongi zoals die je net noemt, bij andere kan het duiden op een zwangerschap.... probeer iets om handen te houden of je nagels eraf te knagen hahahaha

veel succes hoor en hopelijk ben je zwanger!!

liefs sweety (ruim 12 w zw)

Hallo..

Het is inmiddels al maandag en heb nog steeds last van donkerbruine afscheiding.
Het is echt heel weinig, net alsof mijn ongi niet wil doorzetten.
Ik heb ook alleen maar lange cyclussen gehad van 47, 41, 37 en 36 dagen.
Mijn nod is woensdag, uitgegaan van 28 dagen.
Het lijkt me sterk dat dit een innestellingsbloeding is.
Ik vrees dat ik gewoon ongi word.
Maar ik vind dit zo raar! Heb dit nooit eerder gehad.
Iemand van jullie die dit ooit heeft gehad?

Groetjes, Ilse.

Hoi Ilse,

Zou volgens mij wel een innestellingsbloeding kunnen zijn. Ik heb gelezen dat je dat ongeveer 7 tot 10 dagen na je ovulatie kunt hebben (als het raak is). Nog even een paar dagen wachten en dan een testje doen....

Hallo!

Ja ik weet dat ik geduld moet hebben!
Maar is lastig, hé?! ;)
Na 9 maanden word je ook erg ongeduldig.
Maar goed ik wacht af tot woensdag, dan is mijn nod.
Als ik dan nog niet echt ongi ben geworden doe ik een test.
Maar wil een teleurstelling voorkomen.

Groetjes..

Hoi Ilsje,

Ik heb ook mijn nod woesndag dus dan ga ik ook weer testen. Ik hoop voor ons beiden dat het raak is. Wat betreft die bruine afscheiding dit kan inderdaag een innestelingsbloeding zijn het kan zelfs wel een week duren die afscheiding. ALs het helder rood wordt is het je ongi. Dus zoals altijd AFWACHTEN

Succes

Hoi allebei,
Ik kan me helemaal bij jullie aansluiten, vooral Ilsje. Ik heb ook woensdag mijn nod en heb ook last van bruine afscheiding.Heb al vanalles gelezen op het forum en internet waarin staat beschreven dat je inderdaad toch zwanger kan zijn ook al heb je deze afscheiding. Ik hoop het zo voor ons. Wat duren die dagen lang he. Ik dum dat het voor ons allen raak zal zijn dat die duiveltjes weg blijven. Goh, wat grappig ben toevallig nu duiveltjesvlees aan het maken. Hopelijk blijven ze allemaal in de pan! Hihihi.
liefs Ilona

quote: beppie123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2006 13:53:03'));

Hoi Ilsje,

Ik heb ook mijn nod woesndag dus dan ga ik ook weer testen. Ik hoop voor ons beiden dat het raak is. Wat betreft die bruine afscheiding dit kan inderdaag een innestelingsbloeding zijn het kan zelfs wel een week duren die afscheiding. ALs het helder rood wordt is het je ongi. Dus zoals altijd AFWACHTEN

Succes

Hoi Beppie..

Erg dat wachten, hé!!
Nou het is nog steeds geen helder rood bloed, echt van die vieze bruine afscheiding.
En ja het duurt inmiddels al 4 dagen, maar ik wacht (on)geduldig af! ;)
Ga jij woensdag testen?
Ik wacht tot woensdag als ik dan nog niet ongi ben haal ik een test en dan test ik donderdagmorgen om 6.00uur. Dan moet ik samen met mijn mannetje werken.
Spannend, ik zal aan je denken!!
Liefs, Ilse.

quote: lona reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2006 16:55:10'));

Hoi allebei,
Ik kan me helemaal bij jullie aansluiten, vooral Ilsje. Ik heb ook woensdag mijn nod en heb ook last van bruine afscheiding.Heb al vanalles gelezen op het forum en internet waarin staat beschreven dat je inderdaad toch zwanger kan zijn ook al heb je deze afscheiding. Ik hoop het zo voor ons. Wat duren die dagen lang he. Ik dum dat het voor ons allen raak zal zijn dat die duiveltjes weg blijven. Goh, wat grappig ben toevallig nu duiveltjesvlees aan het maken. Hopelijk blijven ze allemaal in de pan! Hihihi.
liefs Ilona

Hoi Ilona..

Dus jij hebt ook last van bruine afscheiding en je nod is ook woensdag.
Toevallig!
Ik heb ook al heel internet af gestruind om vanalles op te zoeken maar kom niet echt iets verder.
Denk dat er niks anders op zit als wachten tot woensdag!
Maar ik hoop voor ons allemaal dat de duivels niet op bezoek komen!
Hou me maar op de hoogte!!

Liefs, Ilse.

Terug
Bovenaan