Wat zou het zijn?

Hoi,
Gistermiddag weer hetzelfde verhaal. Dacht al dat het fout zou aflopen. En wat denk je, s'avonds niets meer. Vanmorgen nog steeds niets. Moet nu gaan werken dus ben de hele dag afgeleid, gelukkig. Anders ga ik iedere keer kijken of er al iets is. Erg he. Bij jullie nog rustig?

liefs en sterkte met wachten ik blijf voor ons

Hoi,
Ben kapot moe. Drukke dag en ook nog tussendoor gedacht aan je weet wel!!
Weer vanmiddag bruinverlies. Snap er geen snars van. Kan dit iets van een innesteling zijn of weet ik veel wat? Ik maak me zelf vanalles wijs he. Maar ja, morgen is eindelijk mn nod ben benieuwd.

Hoi Beppie en Ilona!

Hier nog alles rustig.
Nog steeds wel een beetje bruine afscheiding, maar erg weinig.
Heb vandaag moeten werken dus had wel afleiding maar ondanks dat bleef ik ermee bezig.
Dus ik kon mezelf vanmiddag toen ik naar huis reed niet bedwingen en ben langs de drogist gereden om een test te halen.
Maar negatief!!
Had ik eigenlijk wel verwacht maar toch heb je hoop.
Dus ja.. ben niet zwanger maar toch klopt er iets niet voor mijn gevoel.
Ik wacht tot vrijdag af en als ik dan nog niet ongi geworden ben nog maar een test halen.
Ik ga zaterdag op vakantie met mijn zusje, is wel even goed hoor.
Even met andere dingen bezig zijn ipv zwanger worden.

Maar bij jullie ook nog steeds geen duivels dus?
Hoop voor jullie beide dat ze weg blijven!!
Hoelang zijn jullie bezig nu?

Liefs, Ilse (ik duim voor jullie)

We zitten nu in de 6e ronde.
En kan niet zeggen dat ik me zwanger of anders voel. Dat zegt men wel vaak.We zullen zien. Tot gauw en ik hoop dat we allemaal uiterlijk eind deze week elkaar goed nieuws hebben te melden.

helaas,net ongi geworden. Ik baal als en stekker. Naar ronde 7 nu en dat komt steeds dichter bij een jaar.
Jullie nog veel succes, hopelijk is het bij julie wel raak.

quote: lona reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2006 07:09:47'));

helaas,net ongi geworden. Ik baal als en stekker. Naar ronde 7 nu en dat komt steeds dichter bij een jaar.
Jullie nog veel succes, hopelijk is het bij julie wel raak.

Goeiemorgen!

Balen voor je zeg!! Echt shit.
Bij mij zijn nog steeds geen duivels aanwezig en de bruine afscheiding is ook weg.
Ik snap er helemaal niks meer van!!

Ik zit nu in ronde 7, vanaf januari gestopt met de pil.
Ik had lange en onregelmatige cyclussen.
Vorige maand een cyclus gehad van 28 dagen na dat ik bij een osteopaat ben geweest dus ik kreeg weer hoop.
Maar nu ben ik helemaal van de kaart gebracht door die "bloeding".
Maar we zullen zien.

Groetjes, Ilse.

Terug
Bovenaan