Wat zou je doen?

Hoi,
Fijn dat je nu weet wat het is!!
Hopelijk werkt de antibiotica snel, maar meestal knappen ze daar toch vrij vlug van op!
Hier hebben ze vorig jaar ooronstekingen gehad, dit jaar waren het de bronchien, idd wel zwaar, zeker als je zelf ook niet lekker bent, al wordt je dat vanzelf niet als je zoveel nachtrust moet inleveren..
Nou veel succes en beterschap!

Liefs MJ

De antibiotica werkt inderdaad erg snel. Gisteren 3x gegeven en vannacht sliep ze door!!! Heerlijk! En er komt ook weer peuterpubergedrag om de hoek kijken, een teken dat ze weer de goede kant op gaat.
Zelf nog niet uitgerust, maar dat komt wel weer een keer. Ga zo ook even lekker dutten en dan doen we gewoon rustig aan met ons gezinnetje.

Voel me weleens een 'mindere' moeder als ik merk dat ik het lastig vind dat ze ziek is. Dus niet alleen voor haar, maar ook voor ons. Maar volgens mij hebben de meeste moeders dat...

Doorslapen en peutergedrag,,jaja gaat goed, wat wil je als moeder nog meer..
Je hoeft je echt geen mindere moeder te voelen, tenminste dan zou ik dat ook moeten, verzorgen vind ik helemaal niet erg, ze zoveel mogelijk betuttelen als ze ziek zijn, maar als ik niet slaap,,,pfff wordt ik echt gek van!
Nou doe rustig aan en hopelijk zijn jullie allemaal weer snel fit!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan