wat zou je heel graag willen???

hey meiden

hebben jullie nog een wens?
wat zouden jullie heel graag willen hebben of doen?

wij willen heel graag (nog steeds) trouwen.
cliche, ik weet t maar is nog steeds mn grote wens.
en mn andere wens is al uit gekomen (2 gezonde kids)
en over een paar jaar onze "eigen" huisje.
een eensgezins woning, koop.

en dan zijn al mn wensen uit gekomen :D

kennen jullie het boek the secret?
schijnt ook een heel goed boek te zijn.
moet t zelf nog steeds lezen, maar schijnt dat als je iets heel graag wilt, en je denkt daar elke dag aan, dat die wens dan ook uit komt.

nou, ben benieuwd naar jullie wensen :D

liefs, do

Hoi Do,

Mijn wens:
Ik wil ook zoooooo graag trouwen!!!!!!

Maar ja moet eerst wachten tot mijn vriend mij nou eens ten huwelijk gaat vragen.
Het lijkt me zo mooi!!

Voor de rest heb ik niet echt wensen ja dat iedereen gezond en gelukkig is en blijft.

Nee ik ken het boek niet.

Liefs Stefanie

Mijn wens is om altijd zo'n gelukkig en gezond gezin te blijven.
Ik voel me zo rijk met mijn 2 knulletjes en mijn lieve man!
Ik hoop dat mijn man en ik samen oud mogen worden en nog een gelukkig leven tegenmoet gaan.

Verder heb ik nog veel dingen die ik graag zou willen hoor, maar mijn wens is nu toch echt wel al in vervulling!

Hoi,
Ik zou na een verloving van 4jaar ook eindelijk willen trouwen, we willen allebei heel graag, elke keer komt er financieel iets "tussen" een kind een huis een nieuwe auto, pffff,,maar ja alles tegelijk kan nou eenmaal niet en we moeten toch een reserve behouden met ondertussen drie kids,,dusss hopelijk dit jaar!
Verder ben ik heel gelukkig, ik wilde altijd kinderen, een groot huis met grote tuin, een lieve man, lang gezond en gelukkig leven, dus ik mag ook niet klagen en dat lange,gezonde,gelukkige leven, ik hoop dat ik dat over een jaar of 70 kan zeggen dat ik dat heb gehad, tot nu toe gaat dat heel goed en daar draait het uiteindelijk om!
En nog een kindje is ook een grote wens, al denk ik niet dat dat gaat gebeuren, maar dromen mag ook he!!!

Groetjes MJ

@do, ik geloof zeker dat positieve gedachtes helpen al denk ik ook dat bepaalde dingen toch al op je weg liggen en je daar niks aan kan/hoeft te veranderen,,succes met het boek!!!

hey mj.

ik geloof ook zeker dat positieve gedachtes een hoop mee brengen of een hoop kunnen doen.
maar ik geloof niet dat als ik een staatslot koop, en ik denk elke dag: ik ga hem winnen, dat ik hem dan ook echt win (dat geluk heb ik nooit hahaha)

maar dat ik een gezonde meid op de wereld heb gezet, en de 2e onderweg..... daar heb ik dan weer wel vertrouwen in dat dat door positieve gedachtens kwam. t zijn echt 2 wondertjes, zoals veel van jullie weten. heb altijd positief gedacht dat de wonderen de wereld nog niet uit waren, en wij hoe dan ook een kind zouden krijgen ( t zij natuurlijk, t zij medisch, t zij geadopteerd)

en idd, sommige dingen komen gewoon op je pad. goed en slecht.

nou meiden, ik hoop dat onze dromen snel uit zullen komen :D
en voor stef: geef hints aan je vriend hahahaha.
(ooh dat zijn mooie ringen, als je heel toevallig t lucardi boekje voor je hebt :p)

liefs, do

Terug
Bovenaan