wat zou je heel graag willen???

Leuke topic dit!

Wat ik heel graag zou willen? Ik hoop nog heel lang in goede gezondheid van alles en iedereen te mogen genieten.

Ik hoop ooit nog een 2de uk in m'n armen te mogen sluiten, voor de rest zijn we nu erg happy met alles en iedereen om ons heen!!!

Liefs Lientje

Ook ik had altijd drie wensen, een eigen huis, trouwen en 2 kindjes. Nou de eerste twee zijn helemaal uitgekomen. En we hebben een schat van een meisje hier rondlopen.
Maar ik hoop toch dat ik ooit nog een 2de hummeltje in ons gezin welkom mag heten. Want dan is voor mij het geluk helemaal compleet.

liefs Anne

hoihoi

hier maar 1 grote wens: fatsoendelijk rond kunnen komen op een juiste manier zonder rood te staan!
vooral omdat we genoeg verdienen om rond te kunnen komen
de hulp is iig ingeschakeld

liefs maurilla

de andere wensen zijn al uitgekomen : 2 prachtige gezonde meiden en een mooie bruilofd gehad
we zijn gelukkig samen en allemaal gezond

nu de financien nog en dan is alles perfect hier

en over een paar jaar een leuk zoontje erbij zal helemaal geweldig zijn ( nog een dochter ook natuurlijk )

liefs maurilla

Mijn schoonfamilie te ontmoeten na 10 jaar .

Trouwen met mijn schoonfamilie erbij dat zal nooit uitkomen want dat is te duur om iedereen over te laten komen.

Financieel inderdaad gewoon rondkomen zonder een cent 3 keer om hoeven te draaien

Dat Milton over zijn astma heen groeit en dat mijn familie en gezin gezond zullen wezen

Terug
Bovenaan