Wat zou je nooit doen en doe je toch?

ik heb altijd geroepen dat ik nooit binnen zou roken

afgelopen winter, heb ik in de keuken gerookt, aangezien het zo rot weer was. (schaam schaam)
keuken was trouwens dicht, dus rook trok niet verder door in het huis.

nu kan ik dat niet doen want heb een open keuken.
heb nu dus echt geen andere keuze dan te blauw bekken in de kauw hahaha (ja weet t heb wel een andere keus, maar dat zie ik niet zitten)
gelukkig rook ik er nu maar 5 per dag, dus dat scheelt wel weer :p

liefs, do

tot mijn grote schaamte geef ik karlijn wel eens een tik op d'r vingers of op d'r luier terwijl ik altijd geroepen heb dat nooit te doen maa helaas kan het soms niet +a-nders omdat -z-e- niet luisterd :'(

groetjes maurilla karlijn en floor

Ik had gezegd dat ik nooit als ik tegen Myrthe zou praten mijzelf mama zou noemen...
Kom naar mama, geef maar aan mama,
Mama zegt toch....

Ik zou "ik" "mij" enzo doen.

Maar nee hoor het is toch vooral MAMA hahahaha

Ik had mezelf voorgenomen om de kinderen geen tv te laten kijken..... Nu ben ik toch wel overstag en kijken ze wel tv. Het is niet veel, nog geen uurtje per dag, maar goed er wordt gekeken. Vooral aan het einde van de dag zo om een uur of 5 is de vraag erg groot.
Tijn kijkt vaak tussendemiddag ook eventjes tv op ons bed, meestal valt hij dan al kijkend in slaap. Het is voor hem dan echt even de rust te pakken, anders draaft hij door.
Hier wordt er echter alleen jim jam en zappelin gekeken. Voor de rest weten ze hier het bestaan niet af en dat houd ik liever zo. Ik kijk zelf overdag ook nooit tv.

Groetjes Danielle

@ Reneke wat jij zegt is heel herkenbaar! Pas toen ik merkte dat Tijn met ik en jij bezig was probeerde ik mezelf ook gewoon weer ik te noemen.

hey reneke

ja, wat jij zegt, herken ik in mezelf ook wel.
t is ook mama gaat nu schoonmaken, kom eens bij mama, ga je met mama mee.
alles mama ipv ik of mij.
moet ook eerlijk zeggen dat ik t zelf ook wel schattig vind klinken :p
ik ben haar mama, en ben er trots op dat ik mezelf dan mama mag noemen hahahaha

heb t ook heel anders gezien.
mijn oude stagebegeleidsters.
die zeiden dus altijd ik, mij en tegen elkaar jij en gebruikte voornamen.
kindje nam dat dus over. zei tegen papa en mama jij en noemde hun bij de voornaam.
vind ik persoonlijk nog steeds erg belachelijk.
een kind die ipv mama je bij je voornaam noemt?????!!!!!????

@danielle
de tv staat hier eigenlijk continu aan (schaam schaam) af en toe eens een programma voor mama, maar meestal van sochtends 8 tot 6 uur programma's voor nathalia

liefs, do

Ook hier wordt meer tv gekeken dan ik zou willen. Nu Emma naar school gaat is het een stuk minder. Maar tussen de 3 en 4 jaar duurde de dagen met regen en een baby wel heel lang. Dan maar iets meer tv.

ik heb idd geroepen dat ik nooit mn kind dwars en boos op straat zou laten liggen
(schaam, schaam)

heb hem laatst toen hij vreselijk dwars was, hem gewoon op straat laten zitten en ben er op mn gemakkie naast gaan staan.
twas wel gauw over gelukkig

Liefs Marina

Terug
Bovenaan