wat zouden jullie doen ben zo aan het twijffelen!!!

Hi duits meisje,

Goed op jezelf passen, hoor!! Ik moest zelf helaas ook al eerder 25% minder werken en op een gegeven moment 50%. Ben 6 weken voor mijn uitgerekende datum met verlof gegaan. Ik had geen lichamelijk zwaar werk, maar kreeg privé veel spanning voor mijn kiezen en dat kostte zoveel energie dat ik lichamelijke klachten kreeg (harde buiken, verhoogde bloeddruk etc).

Ik hoop dat je op begrip van je werkgever kunt rekenen, en als niet, dan moet je proberen je er niet teveel van aan te trekken. Een zwangerschap is nou eenmaal zwaar voor je lijf en het ene lijf trekt dat nou eenmaal beter dan het andere.

Maar ik herken het schuldgevoel, de onzekerheid etc, je wilt zo graag alles doen wat je voorheen deed, maar soms gaat dat helaas niet.

Veel sterkte,

Laura

Hoi lieve meiden,

Bedankt allemaal voor jullie berichtjes en lieve reacties, heeft me erg geholpen.
Heb gisteren een gesprek gehad met de hoofd van onze afdeling!!! Was een goed gesprek eerst ging het over mijn zwangerschapsverlof die is helemaal rond echt fijn dus das één zorg minder!!!   Toen hebben we het over mijn ongemakken gehad die ik nu tegen kom op het werk, heb aangegeven dit niet meer te kunnen volhouden en oververmoeid ben!! Nu hebben we afgesproken dat hij zo snel mogelijk contact opneemt met de arbo arts dat ik daar snel heen kan, want het moet ook nog medisch onderbouwd zijn. Tot die tijd worden mijn diensten aangepast en ga ik wat meer administratiewerk en computerwerk doen op mijn werk, totdat de arbo arts uitsluitsel heeft gegeven hoe het nu verder moet. Er viel echt een last van me af, en ik ben blij dat ik nu aangepastwerk ga doen zo blijf je toch nog op de hoogte van alles wat er op je werk speelt. Hoop dat het helpt!!!

Liefs Sandy 24wk en 2dgn

Hallo allemaal,

FF een update van mij!!! Vandaag ga ik naar de arbo-arts toe!! Ben erg benieuwd wat die te zeggen heeft!!!
Heb vorige week nog wat aangepast werk gedaan, maar ook dat hielp niet het gevolg heel veel pijn in mijn rug en heupen!! Had afgelopen vrijdag ook een afspraak met de fysio om mijn klachten te bekijken en ze zei dat ik echt niet meer dan 3 of 4 uurtjes kon werken als het al lukte. Ben toen weer die dag met het werk gaan praten en ze zouden me nu 3uurtjes per dag laten werken tot vandaag
Mijn lichaam is volgens de fysio uit balans dat komt omdat ik een auto ongeluk heb gehad. Daar heb ik een whiplash aan over gehouden en nu komen die klachten weer boven drijven, heel vervelend maar waar.
Dus daarom moet ik nu goed uitkijken hoe het gaat!!!
Laat jullie wel weten hoe het is afgelopen!!!!

Liefs Sandy 25wk en 2dgn

Terug
Bovenaan