wat zouden jullie doen?? (iets ongewenst op i'net tegen gekomen)

Ik kan maar 1 ding zeggen, eerlijk vragen. Dan weet je tenminste wat het is, anders blijf je het opproppen en ga je straks dingen zien die er helemaal niet zijn, en ben je
nog verder van huis!

Groetjes, Marieke

Weet je, als je man er echt een bedoeling bij had om op hyves naar die bewuste vrouw te gaan zoeken. Dan zou hij toch niet zo dom zijn om dat op de huis computer te doen, lijkt mij. Er zijn genoeg andere plekken waar hij dit dan zou kunnen doen.
Als ik jou was zou ik hem gewoon eerlijk vertellen wat je gezien hebt. Of je gaat heel per ongeluk vanavond in de geschiedenis en betrekt hem erbij wat jij op dat moment ziet. Dan hoef je hem er niet echt openlijk mee te confronteren, maar je doet alsof je de beelden niet eerder hebt gezien.
Er zal waarschijnlijk niets aan de hand zijn.

succes Jolanda

Oh het is echt erg!! Wat ben ik een schaap zeg. Even in het kort... we zijn fan van een bandje hier in de buurt. En maken voor hun een website. Manlief heeft bij de jongens van die band op hun hyves en myspace gekeken om evt. foto's voor de website vanaf te halen.
1 van die jongens heeft een nieuwe vriendin die wij nog nooit hadden gezien en er stond dus een meisje bij zijn site als'vriend' zeg maar. Ik heb al een paar keer lopen zeuren dat ik wel benieuwd ben naar diegene zijn vriendin en Hans heeft die dus aangeklikt om te kijken of zij dat was................
schaam schaam schaam. Hij deed het dus zelfs meer voor mij.

Hij zei dat ik een sufferd was... Nou ja.. inderdaad!
Een hoop ellende om niks!!

Gelukkig, niets aan de hand zeg. Goed van je dat je het aan je man hebt gevraagd. Daar heb je ook moet voor nodig. Ennuh nu moet je het natuurlijk wel goed maken !!

Groetjes Jolanda

Hey schaap! Nou gelukkig maar!
Niet zo achterdochtig meer he! (mèèhhèèhèè)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan