wat zouden jullie doen? vk bellen of niet?

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
zit hier met kutgevoel, want   had vanochtend beetje eerst bruin later rood bloed bij t afvegen. nu net al weer2x afgeveegd en weer heel  klein beetje lichtrood....
Ben zo bang!!! Jeroen was net weg en kan niet eerder hier zijn dan over 1,5uur...  wat zal ik doen meiden?  toch vk bellen??  Als t nou doordeweekse dag was, had ik al gebeld, maarja tis ook nog weekend...
liefs Sas....(morgen 8wk)

Hoi Sas,

hoor hier eigenlijk niet, maar zag dat er nog niet gereageerd was.
Ik zou zeggen, bellen! Want als je daar aan denkt, stel je ws. het meeste vertrouwen in een vk. Enne...   ze worden gewoon doorbetaald!

Sterkte! Hoop dat het goed blijft gaan!

gr.
1985

hoisaskia,

ik zou ze lekker bellen hoor daar zijn ze tenslotte voor. Dus gewoon bellen.
Ik hoop dat het allemaalmeevalt voor je (heb er zelf geen ervaring mee dus kan je hier niet mee helpen)

groetjes chimene

Hoi Sas,

Waarschijnlijk heb je nu al wel gebeld maar wilde toch nog even zeggen dat je echt moet bellen. Die mensen zijn er voor en zei kunnen je meteen vertellen of het kwaad kan of niet. Dat geeft jou meteen een geruststelling, dan weet je waar je aan toe bent. En anders de Huisartsenpost even bellen. Zij kunnen misschien zorgen dat je direct een echo krijgt dat heb ik ook gehad toen ik zoveel weken zwanger was. Dan weet je hoe de kleine het maakt. Heel veel sterkte en laat je even weten hoe het gegaan is?

groetjes Linda

Lieve Sas,

Heb je al gebeld? Ze zijn er voor jou ook in het weekend.

liefs Maris

Hoi Sas,

Wat een rot bericht..
Ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan..
En idd ik zou ook bellen, je kunt ook in het weekend echt wel terecht hoor..
Of ze bellen terug, komen even langs ofzo..
Het lastige in dit soort situaties is..je kunt niet veel meer dan afwachten he!
Ik denk aan je, en hoop het beste voor jullie..Je bent vast geschrokken...
Als ik ook maar iets voor je kan doen..laat het me weten!
Liefs Rina

hey meiden,
bedankt voor jullie berichtjes. Heb vk gebeld en met onze geschiedenis konden we direct terecht.
Er was met inwendige echo een vruchtje te zien met kloppend hartje.
Alleen deze was wel erg klein en een trage hartslag...
Volgens de berekening en pos test zou ik morgen 8wk zijn, maar volgens meting 6wk... en dat verschil was wel erg groot... houden rekening met t ergste, maar ze kunnen nog niets met zekerheid zeggen.
Ik mag dinsdag weer langskomen, maar beter is een week te wachten, dan vrijdag om zo beter te kunnen zeggen of het vruchtje is gegroeid.
Pff...afwachten is alles wat we kunnen doen en rustig aan doen.

Bedankt voor jullie t berichtjes en ik hou jullie op de hoogte,

xxx Sas.

Lieve Sas,

Mooi dat het hartje wel klopte! Hopelijk is het gewoon allemaal goed. Ik duim voor je en denk aan je.

knuffel Maris

Terug
Bovenaan